Ik heb een Samsung tab S2 van een jaar of 6 oud. Inmiddels is deze wel aan vervanging toe maar ik vind de nieuwe Samsung tablets niet zo mooi of heel duur. Vooral het formaat (16:9) vind ik niet zo fijn van de huidige Samsung tablets (de tab2 is 4:3). Nu ben ik wel een echte Samsung gebruiker en heb ik ook een Samsung telefoon maar ik neig nu toch naar een Ipad. Deze komen goed uit de testen die ik online kon vinden.
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die de overstap gemaakt hebben van een Android tablet naar een Ipad en hoe dit is bevallen. Waar loop je tegenaan? Wat is fijner, wat is minder fijn, etc. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen bij overstappen van Android naar IOS bij tablets (telefoon blijft Samsung ;-) ).
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die de overstap gemaakt hebben van een Android tablet naar een Ipad en hoe dit is bevallen. Waar loop je tegenaan? Wat is fijner, wat is minder fijn, etc. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen bij overstappen van Android naar IOS bij tablets (telefoon blijft Samsung ;-) ).
[ Voor 0% gewijzigd door Joycee69 op 28-07-2022 11:27 . Reden: fout verwijderd ]