Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben ontwikkelaar en speel wat games, minder dan vroeger. Mijn pleegdochter doet veel video bewerking en speelt Ghenshin impact. Maar wil met name een PC dat een aantal jaar mee kan. Mijn huidige pc is inmiddels 8 jaar oud en kon nog alles fatsoenlijk draaien tot mijn video kaart stierf.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 3500 van mijn werk, moet wel meer mee dus 2000-2500 is realistisch wat ik wil uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
wat ik heb niets moet behouden worden, mag als het kan:
[list]
• MSI gaming 5 moederbord
• crosair vengance ddr3 2x8 GB RAM
• Crosair midi case met 6 ventilatoren
• Crosair platinum 650 PSU
• intel i7 ken de uitvoering niet meer
• 2x 500gb SSD
[/list]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de case
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst AMD
Ga je overklokken?
Nooit gedaan ben niet van plan om nu te beginnen.
Wat verwacht je van ons?
Ben de laatste tijd niet echt meer in touch met de veranderingen in de onderdelen markt, naast de prijzen. Kan ik de videokaarten niet meer uit elkaar houden en zo
Ik heb het een en ander bij elkaar geklikt bij Azerty, ik hoor graag op en aanmerkingen, met name in de zin van balance en bang for buck.
Toevoeging[i]
Ja ik weet dat 128GB ram veel is, maar ik kan dit via mijn werkgever regelen en mijn man kan de nieuwe ram wel gebruiken. Same as de SSD.
Ik ben ontwikkelaar en speel wat games, minder dan vroeger. Mijn pleegdochter doet veel video bewerking en speelt Ghenshin impact. Maar wil met name een PC dat een aantal jaar mee kan. Mijn huidige pc is inmiddels 8 jaar oud en kon nog alles fatsoenlijk draaien tot mijn video kaart stierf.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 3500 van mijn werk, moet wel meer mee dus 2000-2500 is realistisch wat ik wil uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
wat ik heb niets moet behouden worden, mag als het kan:
[list]
• MSI gaming 5 moederbord
• crosair vengance ddr3 2x8 GB RAM
• Crosair midi case met 6 ventilatoren
• Crosair platinum 650 PSU
• intel i7 ken de uitvoering niet meer
• 2x 500gb SSD
[/list]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de case
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst AMD
Ga je overklokken?
Nooit gedaan ben niet van plan om nu te beginnen.
Wat verwacht je van ons?
Ben de laatste tijd niet echt meer in touch met de veranderingen in de onderdelen markt, naast de prijzen. Kan ik de videokaarten niet meer uit elkaar houden en zo
Ik heb het een en ander bij elkaar geklikt bij Azerty, ik hoor graag op en aanmerkingen, met name in de zin van balance en bang for buck.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 459,- | € 459,- |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 135,05 | € 135,05 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X 12G | € 597,- | € 597,- |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 | € 64,15 | € 64,15 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK128GX4M4A2666C16 | € 495,45 | € 495,45 |
1 | Voedingen | XPG Core Reactor 850W | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 2TB | € 281,- | € 281,- |
Totaal | € 2.156,55 |
Toevoeging[i]
Ja ik weet dat 128GB ram veel is, maar ik kan dit via mijn werkgever regelen en mijn man kan de nieuwe ram wel gebruiken. Same as de SSD.