OFP fuel station opblazen en dan een event.

Pagina: 1
Acties:

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Hey!

Ik ben bezig om een mizzie te maken waarin je een fuel station op moet blazen. En dan moet er een pickup komen, een blackhawk of een m113 (moet nog ff kiezen). Maar nu de vraag, hoe laat ik zoiets gebeuren na het opblazen van het tankstation???

dank in advance.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Ik ben er totaal niet mee bezig..
dus zie dit meer als zeer nuchter omschreven:

zet er in IN waarvan je wel weet hoe je daar de events van moet aansluiten...en zorg dat deze meeknalt als die fuel ding kapot gaat..

GL

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
He da's een goeie!!!

zal ik ff proberen.

dankje!!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Zo hehe, intro dagen achter de RUG :)

Hmm, dit werkt ook niet echt geweldig, als ik een target in de fuelstatoin plaats, dan gaat ie niet kapot als ik de hele zooi opblaas met wat dan ook :(

Iemand nog een goeie suggestie?

Verwijderd

zo te zien niet! :)

misschien moet je ff rondsnuffelen bij google voor een uitgebreidde handleiding oid...

Verwijderd

je moet een trigger aflaten gaan als dat ding kapot is, dus damage 1, maar dat fuelstation staat waarschijnlijk al in de map, dus kun je het geen naam geven. dus moet je of iets erbij zetten wat dan ook automatisch kapot gaat, of je moet er een fuelstation in zetten. dat laatste is niet supported door codemasters, maar kan wel. je moet dan .sqm file editen, en dan bijvoorbeeld Jeep in FuelStationNew(2) veranderen (http://rainbow6rs.multimania.com/TutoBatsEngl.htm#1)

en dan moet je een trigger hebben die afgaat als unitnaam getdammage == 1; (ja dat moet met mm) als condition. die trigger moet je vervolgens synchronizen (F5) met het waypoint van de M113 of heli. op die manier gaat die M113 of heli dan pas naar dat waypoint.

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Aha, ik kan dus mijn eigen fuelstation plaatsen?

Da's mooi, kan ik ook een betere plek kiezen!

thanx!

Pagina: 1