Ik zoek een upgrade voor mijn huidige pc
mijn huidige pc heeft vanaf het begin al kuren gehad omdat mijn beeldscherm wat groter is. Ik heb een ultra wide beeldscherm en bij de meeste spellen loopt de temperatuur van de cpu vrij snel op en bij warmere dagen crashed de cpu/ beeldscherm en zie ik de gpu naar 0% vallen
Wat is je budget?
heb geen idee wat een betere videokaart kost, wil gewoon dat mijn videokaart niet de bottleneck meer is van mijn pc.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, ik heb nul verstand van merken/types ect. Ben opzoek naar wat adviezen waar ik weer een jaar mee vooruit kan
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
huidige pc:
Helnas in "Monitor voor game pc."
mijn huidige pc heeft vanaf het begin al kuren gehad omdat mijn beeldscherm wat groter is. Ik heb een ultra wide beeldscherm en bij de meeste spellen loopt de temperatuur van de cpu vrij snel op en bij warmere dagen crashed de cpu/ beeldscherm en zie ik de gpu naar 0% vallen
Wat is je budget?
heb geen idee wat een betere videokaart kost, wil gewoon dat mijn videokaart niet de bottleneck meer is van mijn pc.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, ik heb nul verstand van merken/types ect. Ben opzoek naar wat adviezen waar ik weer een jaar mee vooruit kan
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
huidige pc:
Helnas in "Monitor voor game pc."
[ Voor 16% gewijzigd door Helnas op 26-07-2022 09:30 ]
/f/image/RkCSyPABVhyoflKjbLI7sbFv.png?f=fotoalbum_large)