Mede Tweakers,
Aangezien de prijzen van smartphones nogal variëren bij verschillende aanbieders lijkt het me handig om hier een soort verzamel topic te maken van allerlei verschillende smartphones en de daarbij horende prijs aanbiedingen van verschillende webshops.
Dit is er bijvoorbeeld wel voor TV's.
Vanaf vandaag is bijvoorbeeld Belsimpel weer gestart met de bizarre Belsimpel dagen maar in mijn voorbeeld Sony Xperia 5 iii icm Vodafone abonnement is er helemaal niets aan de prijs verandert terwijl men dit wel suggereert.
De reactie van Belsimpel is dan maar uit te kijken naar een andere aanbieding.
Ik vind dit oplichterij.
Misschien zijn er wel meer mensen met dit soort voorbeelden of juist wel echte aanbiedingen waar
een flinke prijs verlaging van toepassing is.
Of misschien nog andere tips suggesties om hierin mee te nemen?
Laat de voorbeelden maar komen
Aangezien de prijzen van smartphones nogal variëren bij verschillende aanbieders lijkt het me handig om hier een soort verzamel topic te maken van allerlei verschillende smartphones en de daarbij horende prijs aanbiedingen van verschillende webshops.
Dit is er bijvoorbeeld wel voor TV's.
Vanaf vandaag is bijvoorbeeld Belsimpel weer gestart met de bizarre Belsimpel dagen maar in mijn voorbeeld Sony Xperia 5 iii icm Vodafone abonnement is er helemaal niets aan de prijs verandert terwijl men dit wel suggereert.
De reactie van Belsimpel is dan maar uit te kijken naar een andere aanbieding.
Ik vind dit oplichterij.
Misschien zijn er wel meer mensen met dit soort voorbeelden of juist wel echte aanbiedingen waar
een flinke prijs verlaging van toepassing is.
Of misschien nog andere tips suggesties om hierin mee te nemen?
Laat de voorbeelden maar komen