De CSS snippets functie is een geweldige toevoeging. Alleen mis ik nog wat info vooraf. Graag zie ik voor dat ik hem instel wat het resultaat is. Het zou mooi zijn als de eigenaar van het snippet afbeeldingen kan uploaden zodat je een preview hebt van wat je kunt verwachten.
Of nog mooier, dynamisch een preview genereren onder/naast de snippet via een iframe oid met de snippet geladen. Dat voorkomt dat als er eens een update is van de site ergens, het plaatje de gewenste staat toont, maar niet de werkelijke, omdat de selector(s) waarop het zou moeten toepassen niet meer bestaan.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Kan je zo'n iframe dan ook op een specifieke URL, positie en zoom toepassen?
Ik heb bijvoorbeeld net een snippet aangemaakt wat de thumbsup groen kleurt als een forumpost thumbsups heeft. Dan gaat een preview van de frontpage niet veel toevoegen.
Ik heb bijvoorbeeld net een snippet aangemaakt wat de thumbsup groen kleurt als een forumpost thumbsups heeft. Dan gaat een preview van de frontpage niet veel toevoegen.
Zou dan als optie moeten zijn voor de preview optie bij de snippet, wel zo handig. Heeft anders weinig zin idd als je wat op het forum aanpast zoals jij doet en de FP wordt getoond.
Commandline FTW | Tweakt met mate