Hallo, ik heb een nieuwe telefoon en wilde op mijn oude telefoon de accounts in de Google Authenticator app exporteren. Daarvoor moet ik eerst bevestigen dat ik het ben door een patroon te trekken in die 9 stippen. Dat patroon ben ik vergeten. Ik heb een tijd op internet zitten zoeken hoe je dat patroon opnieuw kunt instellen, maar ik kan hier niks over vinden. Verder heb ik alle Google-wachtwoorden en -codes om overal in te loggen, dus dat is geen probleem. Ik wil alleen dat patroon opnieuw in kunnen stellen in Authenticator. Heeft iemand raad?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Android-telefoon, Android 12, Google Authenticator
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
ergens las ik dat als je maar vaak genoeg het patroon verkeerd tekent, je de optie krijgt om het opnieuw in te stellen. Echter, ik heb het iets van 15x geprobeerd, maar telkens moet je 30 seconden wachten waarna je het weer opnieuw kunt proberen. Er komt geen optie voor een nieuw patroon.
Eigen Google-account en internet afgestruind.
...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Android-telefoon, Android 12, Google Authenticator
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
ergens las ik dat als je maar vaak genoeg het patroon verkeerd tekent, je de optie krijgt om het opnieuw in te stellen. Echter, ik heb het iets van 15x geprobeerd, maar telkens moet je 30 seconden wachten waarna je het weer opnieuw kunt proberen. Er komt geen optie voor een nieuw patroon.
Eigen Google-account en internet afgestruind.
...