2x 4K monitor (27" inch, dunne bezels)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan445
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:52
Ik zoek een?
Ik zoek 2 nieuwe monitors voor thuis te werken / te werken aan de studie

Wat is je budget?
Max 400 euro per stuk, 800 euro totaal

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik een monitor van iiyama, deze is opzich wel prima. Maar heb geen keuze

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitors komen aan mijn burea te hangen, mijn bureau is best ondiep. Ik zit er circa 60 CM vanaf.
Momenteel heb ik 2 schermen, maar deze gaan eruit.

Alles wordt aangestuurd door een thunderbolt 3 dock, die 3 monitors op 4K ondersteund. Dit moet geen probleem zijn dus :+

Ik ben benieuwd of er hier mensen ervaring hebben met 2 4K monitoren, heb momenteel 1 laptop met een 4K scherm en dat bevalt mij erg prima.

Ik ben dus opzoek naar 2 schermen met dunne bezels, en vesa mount zodat ik deze aan de muur kan hangen.

Deze hadden ik al gevonden, maar vond de bezels erg dik eruit zien:
pricewatch: LG 27UL550-W Zwart

Bij deze geven de reviews weer veel edge bleeding als opmerking:
pricewatch: Iiyama ProLite XUB2792UHSU-B1 Zwart (UHD, hoogte verstelbaar)

Ben benieuwd of jullie nog alternatieven / tips hebben :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:20
Ik heb momenteel 2x pricewatch: Samsung LU28R550UQR Grijs, Zwart voor werk. Werkt goed. Bovendien is die ene extra inch wel fijn. Had wel 2x pricewatch unsorted: SECOMP ROLINE VESA adapter van staal in zwart | houder v... nodig om de schermen aan een monitorarm te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan445
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:52
Kijk, zo'n tips zocht ik! Filter altijd op 27" gehad staan. Heb in de hoogte maar, 48 CM tot me beschikking (bureaublad tot 2de plank).

Heb ik 10CM boven mijn toetsenbord tot bovenzijde monitor, lijkt net te gaan met jouw scherm.