Op laptop inloggen op Nintendo account lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-05 20:15
Mijn zoon wilde onlangs op zijn laptop inloggen op zijn Nintendo Switch account, om Fortnite te spelen. Dit lukt niet.
Dit Nintendo account is vlak ervoor gebruikt op de Switch zelf. Het lijkt erop dat dit ermee te maken heeft.
Op de laptop verschijnt steeds een melding, zie bijgevoegde foto.
Heb op internet zitten zoeken naar oplossingen; lees hier en daar over het wissen van cookies op de laptop. Nog niet gedaan.
Kent iemand dit probleem en hoe op te lossen? Voordat het Nintendo account op de Switch zelf werd gebruikt om Fortnite te spelen, was dit probleem er niet.
Thanks!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPwWGhtUMdT2a01ZWqoEMYab43k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fKGCbvJ3znzMt0TedsaZbAJB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Epic Games is geen Nintendo. Je kunt dus niet "zomaar" met een Nintendo (Fortnite) account zomaar inloggen op de Epic Games Store. Koppel dus eerst (als de Epic Games Store dit kan) het betreffende Nintendo account aan het Epic Games Store account.

Je hebt dan dus 2 accounts, een op de PC direct in de Epic Games Store en 1 account op de Switch. Aan Epic Games moet je dan vervolgens vertellen welk Nintendo account gelinked is aan het desbetreffende Epic Games Store account door de koppeling te maken.

Heb je dus nog geen Epic Games Store account, dan moet je dus eerst een Epic Games Store account aanmaken. Dat kan soms wel door in te loggen met het account van de derde partij, dan is meestal dat account automagisch gelinkt aan het nieuwe Epic Games Store account.

Ik weet alleen niet of Epic Games Store de mogelijkheid heeft om Nintendo accounts te koppelen.

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 25-07-2022 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-05 20:15
Dank voor je uitgebreide bericht, CH4OS! We gaan ermee aan de slag, kijken of het lukt. Vraag me wel nog af waarom hij eerder in Epic Games wel kon inloggen in zijn Nintendo account. Dat is vooral het rare... ?