Wij (koppel) gaan binnenkort naar Costa Rica voor 3 weken. Inmiddels al erg veel uitgezocht en wijzer geworden, maar de meest ideale route met alle toppers te bezoeken blijft lastig. We hebben de complete 3 weken bezit van een huurauto. aankomst en vertrek is San José.
We willen graag diversiteit, dus strand, stad, local, jungle, vulkaan, rivieren etc. graag willen we ergens ook voor 3 a 4 dagen in een luxe resort vertoeven. het moet wel vakantie zijn en dus elke dag een andere plaats en 3 a 4 uur in de auto willen we ook niet. om de 2 a 3 dagen lijkt ons prima afhankelijk van wat er te doen is.
Op moment heb ik de volgende route bedacht:
aankomst San José
Tortuguero
Sarapiqui
La Fortuna
Rincón de la Vieja
Sámara
Monteverde
Manuel Antonio
Vertrek San José
Bovenstaande leek mij wel in de 3 weken te passen met al onze wensen.
Corcovado en Puerto Viejo de Talamanca stond ook op mijn lijstje, echter liggen deze niet echt op de route.
Wat vinden jullie van bovenstaande en voldoet dit aan onze wensen of kunnen we beter één of meer andere plaatsen bezoeken/andere route nemen.
We willen graag diversiteit, dus strand, stad, local, jungle, vulkaan, rivieren etc. graag willen we ergens ook voor 3 a 4 dagen in een luxe resort vertoeven. het moet wel vakantie zijn en dus elke dag een andere plaats en 3 a 4 uur in de auto willen we ook niet. om de 2 a 3 dagen lijkt ons prima afhankelijk van wat er te doen is.
Op moment heb ik de volgende route bedacht:
aankomst San José
Tortuguero
Sarapiqui
La Fortuna
Rincón de la Vieja
Sámara
Monteverde
Manuel Antonio
Vertrek San José
Bovenstaande leek mij wel in de 3 weken te passen met al onze wensen.
Corcovado en Puerto Viejo de Talamanca stond ook op mijn lijstje, echter liggen deze niet echt op de route.
Wat vinden jullie van bovenstaande en voldoet dit aan onze wensen of kunnen we beter één of meer andere plaatsen bezoeken/andere route nemen.