Kan deze laptop 2 externe monitors aan?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 16:24
Voor een medewerker op kantoor dachten we een nieuwe laptop aan te kopen maar ik vind het nogal lastig om te bepalen of deze specifieke laptop dual externe monitors kan draaien in full hd?

pricewatch: Lenovo Yoga Slim 7 Pro 14ACH5 (82MS0052MB, Azerty toetsenbord)

We hebben recent nog een laptop aangekocht en deze weigert het 2de scherm te activeren.
Ik zie 2 x USB-c 3.2 gen2 dus lijkt me in theorie voldoende te zijn met een dockingstation?

Zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten?

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:16
Puur het hebben van USB-C 3.2 gen 2 wil niets zeggen over wel of geen video over deze poort. Het gaat dan puur over de snelheid, de rest is optioneel.
2x USB-C 3.2 Gen 2 (support data transfer, Power Delivery 3.0, and DisplayPort 1.4)
zie: https://psref.lenovo.com/...7_Pro_14ACH5?M=82MS0052MB (kom je gewoon via de PriceWatch door op het tabblad "Kenmerken" bij "Specs van de fabrikant"(bijna onderaan de pagina) op de link te klikken.

Er zijn dus 2 poorten die video-uit ondersteunen.

Als je daar 2 kabels aan hangt, gaat het sowieso werken. Als je via een dock werkt, ligt het aan je dock of deze 2 monitoren aan kan en op welke resolutie (de laptop is in ieder geval geen beperking voor het aansturen van 2 Full-HD monitoren.

Uiteraard kan er ook gebruik gemaakt worden van een dock met DisplayLink chip, die werkt met bijna alle laptops.

Je linkt overigens naar een variant met Azerty-toetsenbord. Dat is de Belgische variant, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 16:24
Belgische variant inderdaad!

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist