Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn vorige topic brak was hier nogmaals mijn probleem:

Ik heb gisteren een Sony mzr700 aangeschaft. Ik d8 dat er verlichte LCD opzat, dit blijkt dus niet zo te zijn. Verder is het echt een superfijn apparaatje. Maar nu heb ik een Aiwa AMF-75 gezien die geen MDLP heeft, maar wel LCD-verlichting! Wat zal ik doen!? Ruilen of SOny houden!?

ps. die Aiwa is te koop bij Correct R'dam, hoeveel FL. is hij?! (en heeft Correct geen webiste meer?)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zou mdlp verkiezen (zwaar) boven een verlichte remote. Verder hoort dit topic bij [forum=33] thuis. ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Oh.. bedankt voor je reactie JvS! Maar bij de Aiwa is niet alleen de remote verlicht maar ook het lcd-scherm op de apparaat zelf... En bij de Sony niet! Sony is wel weer kleiner in vorm. Dusseh..? Wat zal ik doen?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mag je van mij helemaal zelf weten. Ik zou de voorkeur aan klein en mdlp geven. Verlichte displays boeien me niet zoveel, is alleen maar voor de show. Want je weet toch wel welk nummer er op je md's staan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-03 11:50

Martijn02

/* No Comment */

Precies.... Wat maakt dat verlichtte schermpje nou uit? persoonlijk zou ik meer geven om een handelbaarder spelertje, en daarnaast ben ik een beetje sony freak, ik weet niet waarom (sony telefoon, laptop, audioset, viodeorecorder, tv, enz enz) Gewoon vertrouwd, de service staat me ook wel aan.

Ik zou mooi je sony houden als ik jou was.