meer journalistieke inhoud bij nieuwsartikelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• divvid
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-05 10:48
Graag zou ik meer journalistieke inhoud willen zien op de frontpage.

Neem b.v het bericht over Solarman dat wachtwoorden rond laat slingeren.
zie :https://tweakers.net/nieuws/list/20220725

één kort telefoontje naar Jelle Ursem voor een check of het verhaal over de 'testpagina' wel klopt zou al zo veel journalistieke meerwaarde opleveren! Kan je hem gelijk vragen mee te werken aan zo'n 'plus' artikel en dat in je post er bij zetten (binnenkort meer in een plus artikel badge anyone? Als je het dan toch over aantrekkelijk maken van de frontpage hebt.....)

[ Voor 4% gewijzigd door divvid op 25-07-2022 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-05 17:56

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
We hebben Schizoduckie al uitgebreid geïnterviewd begin dit jaar. Sterker nog, dat was niet eens een Plus-artikel, dat was een gratis te lezen community-interview: reviews: Community-interview met SchizoDuckie - 'Ik hackte Philips toen ik op...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• divvid
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-05 10:48
We hebben Schizoduckie al uitgebreid geïnterviewd begin dit jaar
Inmiddels was ik daar ook achter. Mm.a.w. een telefoontje was wel heel eenvoudig geweest. iets met journalistieke kwaliteit........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-05 17:56

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Klopt, dat was mogelijk geweest en had het artikel misschien ook sterker gemaakt. Dat hadden we in een ander geval misschien ook wel gedaan, nu zal dat misschien een combinatie zijn van tijd (het nieuws was van zondag, dan wil je niet maandagavond pas ook publiceren), welke redacteur op een verhaal zit en hoeveel anders nieuws er is. Dus ja, dit zit zeker wel in ons systeem maar soms zijn er omstandigheden waarom we het niet doen.