Toon posts:

dvd player stand alone of in pc kast

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wat geeft een beter beeld... een stand alone player direct op de tv aansluiten.. of een dvd drive in de pc en dan dmv video kaart naar breedbeeld tv doorlussen...
het moet draaien op een amd k6-2 400

mvg frits

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:59

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Als je het beeld via je videokaart wilt doorlussen, krijg je lang niet zo'n goed beeld als een stand-alone. een extra mpegkaartje doet dan wel wonderen...

Hier staat tekst

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Klopt.... 'k heb zelf een Hollywood+; geeft scherp beeld en mooi geluid. Hebt dit kaartje zelfs in combi met een Pentium 125 (32MB RAM maaarliefst) gebruikt... dus met die K6 moet het ook wel kunnen.

Maarja, dan een stand-alone... Is ook wel lekker. Vind ik wat mooier als zo'n compu kast....

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

een Pentium 125? Bedoel je misschien 120? Lijkt me niet dat je daarmee DVD's kan afspelen :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Op maandag 27 augustus 2001 01:11 schreef dreeke het volgende:
een Pentium 125? Bedoel je misschien 120? Lijkt me niet dat je daarmee DVD's kan afspelen :?
Dat kan prima hoor met een Hollywood+ kaart. Goed lezen svp! ;)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op maandag 27 augustus 2001 01:11 schreef dreeke het volgende:
120 zou ook nog wel kunnen... Weet het niet zeker. Maar met een H+ kan het zeker wel hoor! Alle MPEG decoding wordt door het kaartje gedaan (ook de TV-out en het geluid), dus je proc heb je niet echt nodig. (het geheel loopt onder W95 die compleet gestript is; besturing via PCAnywhere met een PC van deze tijd)

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Met alle zooi van Mpeg kaart, kabeltjes en dvd ben je met een stand alone niet veel duurder uit. Maar het is toch veel gemakkelijker: je zit niet met je muis aan de pc te klooien om de programma's te starten of effe op pauze te zetten e.d..
Je hebt al een stand alone voor zo'n 500 piek. Zelf heb ik de samsung 511, prima aparaatje en gewoon lui op de bank met de afstandsbediening : 7

xMouse

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:10

TheVMaster

Moderator WOS
Op maandag 27 augustus 2001 10:08 schreef xMouse het volgende:
Met alle zooi van Mpeg kaart, kabeltjes en dvd ben je met een stand alone niet veel duurder uit. Maar het is toch veel gemakkelijker: je zit niet met je muis aan de pc te klooien om de programma's te starten of effe op pauze te zetten e.d..
Je hebt al een stand alone voor zo'n 500 piek. Zelf heb ik de samsung 511, prima aparaatje en gewoon lui op de bank met de afstandsbediening : 7
Ach ik heb een Pentium 200 Mhz met 64 mb... een H+ kaart (met remote control) tja..dat werkt net zo lekker..hangt aan me netwerk..dus kan er gelijk me mp3's mee afspelen :) *hehe*

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt allemaal ik weet weer wat meer

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op maandag 27 augustus 2001 08:29 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

120 zou ook nog wel kunnen... Weet het niet zeker. Maar met een H+ kan het zeker wel hoor! Alle MPEG decoding wordt door het kaartje gedaan (ook de TV-out en het geluid), dus je proc heb je niet echt nodig. (het geheel loopt onder W95 die compleet gestript is; besturing via PCAnywhere met een PC van deze tijd)

MZL Spyro
Dat wist ik niet joh :), weer wat informatie rijker :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• vinietje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:58
ik heb zelf een dxr2 kaartje van Creative in een 486, 80MHZ hangen, het programma loopt SLECHT, maar als de film aan staat loopt hij als een tiet, zonder ook maar 1 schokje.

:) :) :) :)

AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een stand alone van pioneer gekocht type dv-535 is perfect voor 600 piek.

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 09:18
Met dit proggie kan je ook nog DivX'ies spelen op je H+ :
http://www.vcdhelp.com/divxplus.rar

woei!

Pagina: 1