Zwevend TV meubel - kabels wegwerken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 21:50
Hi Tweakers,

Zag laatst al eens een topic van iemand met de vraag hoe je een zwevend tv meubel ophangt met het systeem met 2 latten. Ik heb nu dus ook zo'n meubel gekocht, waarbij ik de lat waterpas aan de muur monteer en dan het meubel er op hang.

Nu zit ik alleen met de kabels. Ik heb een harmony hub, versterker, 5.1 sound system, kpn tv kastjes.... boel kabels dus.
Hoe werk ik dit jet handigst weg?

De dilemma's;
- ik baal ontzettend dat ik bij renovatie niet een kabelgoot heb gefreesd. Ik weet hoe veel rotzooi dit geeft, dus ik ga nu echt niet meer frezen.

- ik kan een gat zagen in de bovenkant met gatenzaag en er een pijpje uit laten komen als kabel doorvoer. Ben alleen een beetje bang een hagelnieuw meubel te verpesten

- wellicht toch werken met een opbouw gootje en aan de zijkant van het meubel een gat maken? Daar alles naartoe leiden?

Of hebben jullie nog andere opties?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/StLLjyPLGvZlcjX9GS1q0ywHt5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0QAMO9P7qineUJ0EkSnArjaX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53bEWGEAHyfhx6pkVetZhjaFJCk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5pkSpYyCbyE3Kmtr1kxWzEjZ.jpg?f=fotoalbum_large

PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:57
pentaw1nz schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:46:
- ik baal ontzettend dat ik bij renovatie niet een kabelgoot heb gefreesd. Ik weet hoe veel rotzooi dit geeft, dus ik ga nu echt niet meer frezen.
Ik zou niet weten hoe je een TV-meubel 'zwevend' kan ophangen, zonder van tevoren rekening te hebben gehouden met de kabels / kabelgoot.

Tenzij je wellicht een holle gipsmuur hebt of iets dergelijks, dan is het misschien nog te regelen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Ik zou toch heel voorzichtig nog een klein gootje in de muur frezen. Je hebt een heel mooi meubel gekocht wat verdiend om het perfect af te werken.

Eventueel door gewoon met een boor een rijtje gaatjes te boren en daarna de rest met beitel weg te tikken.

Stofzuiger erbij en dan is wel te overzien.

Afsmeren met Renoband. Kwastje erover en klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Sethro op 24-07-2022 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
Sethro schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:54:
Ik zou toch heel voorzichtig nog een klein gootje in de muur frezen. Je hebt een heel mooi meubel gekocht wat verdiend om het perfect af te werken.

Eventueel door gewoon met een boor een rijtje gaatjes te boren en daarna de rest met beitel weg te tikken.

Stofzuiger erbij en dan is wel te overzien.

Afsmeren met Renoband. Kwastje erover en klaar.
Eigenlijk heb je gewoon gelijk.

En best wel een goede tip om te boren en dan weg te tikken.
Voor mijn elektra in de keuken heb ik een sleuvenfrees gekocht. Weliswaar met stofzuiger aansluiting. Toch heb je alsnog 1 grote stofbende zodra de zaagbladen de muur in gaan. Boren zou wel een goed alternatief zijn!

Wel moet ik dan opnieuw plamuren en sausen, maar dat is dan maar zo.

Ik hou dit als serieuze optie.

Iemand nog een suggestie ?

PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Grote plaat die groter is dan je meubel tegen de muur, dan kabels achter die plaat wegwerken.
Of zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/0a/63/07/0a6307d34bc3fa3265a4f4452d1ba75b.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door CyBeRSPiN op 24-07-2022 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Misschien zinloze tip maar 'k heb zelf het meubel over een stopcontact + (destijds) loze leiding hangen. Stroom, CAI en LAN komt dus ongezien het meubel binnen.

Via de onderkant lopen naar weerszijden van het meubel kabels naar de boxen die ernaast staan. Kabels er simpelweg diep onder geplakt, zou je kunnen zien als je er vlak voor op de grond gaat liggen loeren, maar je ziet het dus niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 11:36
Mooi meubel, ik heb hem ook.

Ik heb de luxe dat er een opbergkast achter zit dus heb twee flinke gaten geboord en de kabels lopen via de opbergkast naar de TV.

Is het een idee om met afdekfolie een kleine werkruimte te maken, dus even vasttapen aan het plafond, zodat het stof beperkt blijft tot dat kleine stukje als je gaat frezen?

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranja3000
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:31
Ik heb het met een gatenboor gedaan. Meerdere gaten onder elkaar. Klein beetje uitbikken en klaar.

Ik had een Bosch gde 162 (https://www.bosch-profess...oducts/gde-162-1600A001G8) op mijn stofzuiger geklikt, daardoor weinig last van stof. Ding zoog zich vast aan de muur en pakt veel stof op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Welk meubel is het? Ziet er mooi uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:27

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Wat zit a.d. andere kant van de muur? M.a.w.: Kan je niet achterlangs? Als dat toevallig een (trap)kast is, kan je 'buitenom' de kabels laten lopen. :)

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewoon kabeldoorvoer er in boren / zagen en mooi afwerken. Kabelgoot tegen de muur naar de TV en een soundbar of centerspeaker er voor, zie je niks van.
Plaat waar de TV tegen hangt kan ook. Plaat met een geul er in, vaste plaat er op.

Snoeren is afhankelijk van je stopcontacten. Van onder uit lijkt me het makkelijkst, en dan een verlengsnoer in de kast. Gaatje voor de doorvoer door de verticale scheidingen.
Sowieso is de vraag hoe diep dat ding is.

Alternatief: je werkt ongetwijfeld met een french cleat:
Afbeeldingslocatie: https://www.homeconstructionimprovement.com/wp-content/uploads/2015/02/Screen-Shot-2015-02-27-at-12.24.47-PM.png

Als je het deel dat tegen de muur zit een stukje breder maakt, komt je meubel een stukje van de muur af. Dat hoeft maar 2 cm extra te zijn en dan kun je alles doorvoeren. Zie je niks van :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dieuwe_s
  • Laatst online: 23-06 09:05
Ik had hetzelfde probleem nadat we gewisseld waren van een staand naar een hangend meubel. Opgelost door aan de onderkant van het meubel de gaten te boren en een kabelgoot in dezelfde kleur als de muur te bestellen. In de hoek staat een grote plant waardoor je er bijna niets van ziet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0i7oaxDTUgzGotTmf65d4CoFCZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FbGjUSocpMJHaBPy79j0XFbV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUmBZC5z7Pi0A5TqxLX3wotOX-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HT6UhQBQ0bpytXemBi5W2oe4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 21:26
Diezelfde goot onder de kast was toch veel mooier geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
pentaw1nz schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:09:
[...]

Eigenlijk heb je gewoon gelijk.

En best wel een goede tip om te boren en dan weg te tikken.
Voor mijn elektra in de keuken heb ik een sleuvenfrees gekocht. Weliswaar met stofzuiger aansluiting. Toch heb je alsnog 1 grote stofbende zodra de zaagbladen de muur in gaan. Boren zou wel een goed alternatief zijn!

Wel moet ik dan opnieuw plamuren en sausen, maar dat is dan maar zo.

Ik hou dit als serieuze optie.

Iemand nog een suggestie ?
En ik zou dan gewoon een heel klein plakplintje gebruiken met stroom, hdmi en ethernet kabel erin en die in de muur frezen. Je hebt echt geen 50mm pvc buis nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-06 20:42
Goudvis schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:25:
Wat zit a.d. andere kant van de muur? M.a.w.: Kan je niet achterlangs? Als dat toevallig een (trap)kast is, kan je 'buitenom' de kabels laten lopen. :)
Dit. Heb ik zelf ook gedaan. Aan de andere kant van onze muur zit de hal, met een radiator. Gat achter de tv, kabels aan de andere kant doorvoeren achter de radiator (of met een kabelgoot) en dan weer de muur door je meubel in.

Kabelgoot blijf je zien. Je wil het gewoon onzichtbaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
Waah schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:52:
[...]

Dit. Heb ik zelf ook gedaan. Aan de andere kant van onze muur zit de hal, met een radiator. Gat achter de tv, kabels aan de andere kant doorvoeren achter de radiator (of met een kabelgoot) en dan weer de muur door je meubel in.

Kabelgoot blijf je zien. Je wil het gewoon onzichtbaar hebben.
Dan zit die kabel in de hal in het zicht. Frees het dan gewoon in de muur. Is echt het werk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-06 20:42
Sethro schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:16:
[...]

Dan zit die kabel in de hal in het zicht. Frees het dan gewoon in de muur. Is echt het werk niet.
Win hadden het geluk dat de radiator er volledig voor zit. Maakt nieuwe kabels doorvoeren ook een stuk makkelijker dan met frezen tenzij je een enorme leiding legt meteen.

Als er wat voor staat of kan staan is het een simpele oplossing. Frezen is niet zoveel werk. Maar alles opnieuw netjes afwerken betekent ook afdichten, strak maken, schuren, verven etc.

Kost genoeg tijd dus. Maar wel het netste resultaat. Tenzij je dus toevallig een radiator of een kast of whatever aan de andere kant van de muur hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
Dank allen voor het meedenken.
Ik ga denk ik toch voor het in de muur wegwerken. Ruimte afplakken is een goede tip, kijken of dat lukt. Mijn ervaring van onze renovatie die net klaar is, is dat stof alsnog je hele huis door wordt gezogen al is er maar 1 kleine opening. De tip van het boren en dan uitbikken ga ik eerst proberen. Werkt dat niet, zal ik moeten frezen of inderdaad met een gatenzaag. Die heb ik ook nog wel van de stopcontacten. Hopen dat de muur niet te hard is.
souljah1h schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:07:
Welk meubel is het? Ziet er mooi uit. :)
Dit is een meubel van Goossens. Met 4 klepkasten met een druk systeem. Was een aanbieding maand of 3 geleden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xN4_Yaw_0rom5pRlDcrGkp6Jstg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z7er30PGw18CELyhNk2UjBq8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTbReyIQwcPOEk6kaxfQ22tO54I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qBCJJwRVCmql0Eru81yrAaVw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
The Eagle schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:29:
Gewoon kabeldoorvoer er in boren / zagen en mooi afwerken. Kabelgoot tegen de muur naar de TV en een soundbar of centerspeaker er voor, zie je niks van.
Plaat waar de TV tegen hangt kan ook. Plaat met een geul er in, vaste plaat er op.

Snoeren is afhankelijk van je stopcontacten. Van onder uit lijkt me het makkelijkst, en dan een verlengsnoer in de kast. Gaatje voor de doorvoer door de verticale scheidingen.
Sowieso is de vraag hoe diep dat ding is.

[Afbeelding]

Als je het deel dat tegen de muur zit een stukje breder maakt, komt je meubel een stukje van de muur af. Dat hoeft maar 2 cm extra te zijn en dan kun je alles doorvoeren. Zie je niks van :)
French cleat is het ophangsysteem met de lat? Dat heb ik inderdaad.

Ik zat ook nog even te denken of er een manier was om het meubel 1 cm van de muur af te krijgen zodat kabels nog achterlangs kunnen, jij geeft aan dat dit kan door achter iets te verbreden? Hoe bedoel je dit precies ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:44

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
pentaw1nz schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:13:
[...]

French cleat is het ophangsysteem met de lat? Dat heb ik inderdaad.
trap er niet in, zoon ding heet gewoon een haaklat. Ik vraag mij altijd af of mensen die dit in het nederlands frenchcleat noemen bij de plaatselijke appie ook vragen waar de carrots en patatoes liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
pentaw1nz schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:08:
Dank allen voor het meedenken.
Ik ga denk ik toch voor het in de muur wegwerken. Ruimte afplakken is een goede tip, kijken of dat lukt. Mijn ervaring van onze renovatie die net klaar is, is dat stof alsnog je hele huis door wordt gezogen al is er maar 1 kleine opening. De tip van het boren en dan uitbikken ga ik eerst proberen. Werkt dat niet, zal ik moeten frezen of inderdaad met een gatenzaag. Die heb ik ook nog wel van de stopcontacten. Hopen dat de muur niet te hard is.

[...]
Dit is een meubel van Goossens. Met 4 klepkasten met een druk systeem. Was een aanbieding maand of 3 geleden.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb vorig jaar zelf een tv-meubel gemaakt op basis van Ikea keukenkasten met een los blad erop. Wcd's en netwerk komen in de kast uit de muur en in de plaat die er nu op ligt is van achteren een sleuf gefreesd van 3 cm diep. Aan de onderkant vanuit de kast die sleuf toegankelijk gemaakt en aan de bovenkant achter de tv een half maantje uit de bovenkant gezaagd.
Nu wil jij waarschijnlijk geen extra plank op die kast leggen, maar ipv in de muur freezen zou je kunnen kijken of het ook in de kast kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FNYWl8rPn0Zzq1N8MXnRxFyPsnI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZqzvAnecurIHryQjQMMWBpNV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OTJa-4tSfsR-5AS4aYjvUa_j-E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WsbWhGH1MoRduj224ALi022c.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:46
Farmerwood schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:51:
[...]

Ik heb vorig jaar zelf een tv-meubel gemaakt op basis van Ikea keukenkasten met een los blad erop. Wcd's en netwerk komen in de kast uit de muur en in de plaat die er nu op ligt is van achteren een sleuf gefreesd van 3 cm diep. Aan de onderkant vanuit de kast die sleuf toegankelijk gemaakt en aan de bovenkant achter de tv een half maantje uit de bovenkant gezaagd.
Nu wil jij waarschijnlijk geen extra plank op die kast leggen, maar ipv in de muur freezen zou je kunnen kijken of het ook in de kast kan.

[Afbeelding][Afbeelding]
Wow ziet er gaaf uit, welke kastjes heb je daarvoor gebruikt en hoe heb je deze aan de muur bevstigd?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
ica1984 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:15:
[...]
Wow ziet er gaaf uit, welke kastjes heb je daarvoor gebruikt en hoe heb je deze aan de muur bevstigd?
Het zijn Ikea METOD bovenkastjes (5x80cm) met onderlades erin + een besteklade. Zie onderstaande foto. Erg handig voor alle meuk van de kinderen. :+
De plank die erop ligt heb ik op maat laten maken bij een lokale zagerij voor +/- 250 euro (4m breed) Die hebben ook meteen de sleuf erin gefreesd voor me.
Het geheel hangt ook aan de standaard ophangrails van de METOD keukenserie.

Hele meubel zoals het nu hangt heeft me net geen 1000 euro gekost. Veel betere deal dan wat de verschillende meubelzaken te bieden hadden en leuker om te maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c_sI0ZqmjW82vnBB7qi8KUc_abc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZW9MKsBZrSVNFjDclSZJW1j5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Farmerwood op 25-07-2022 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:26

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The Eagle schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:29:
[Afbeelding]

Als je alleen de lat die tegen de muur zit dikker (niet breder) maakt, dan krijg je daar wel veel meer kracht op te staan dan wanneer de kast over de volle hoogte tegen de muur 'steunt'. Die kast zoals van TS hebben de haaklat namelijk netjes verdiept in de achterwand liggen, waardoor de lat die tegen de muur zit ook netjes wegvalt en de hele kast vlak tegen de muur zit (in tegenstelling tot jouw afbeelding).
pentaw1nz schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:13:
[...]
Ik zat ook nog even te denken of er een manier was om het meubel 1 cm van de muur af te krijgen zodat kabels nog achterlangs kunnen, jij geeft aan dat dit kan door achter iets te verbreden? Hoe bedoel je dit precies ?
Door een plaat / meerdere stroken hout tegen de muur te schroeven, daar ruimte in te laten voor doorvoer van kabels en dan daar je haaklat tegenaan. Effectief de muur dus met hout dikker maken achter de kast. Doe dat dus vanwege wat ik hierboven noem dan niet alleen achter de haaklat, maar op zijn minst ook ter hoogte van de onderkant van de kast, zodat die niet los van de muur hangt.

Kijk naar het plaatje van The Eagle en beschouw het gele deel als jouw bestaande muur. Het witte deel is dan het materiaal waarmee je de muur dikker maakt (en waar je een kanaal voor je kabels in kan vrij laten / uitfrezen). Evt. hoeft dat niet over het hele oppervlak van de kast, maar dat geeft wel het meeste steun aan je kast.

Je wilt minimaal de rood gemarkeerde stukken verdikken (bij jouw kast zit dat onderste stuk natuurlijk wat verder naar onder, maar gaat om het idee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pRGioRV2MQtLWrs5TfC6J7xMQnQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fWTOiQyyj7tQDOf2TmTANQ5N.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 25-07-2022 15:45 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
Farmerwood schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:51:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]
Veel kan in de kast, ik ga ook zeker aan de achterplaat een gat zagen voor o.a. een stekkerdoos, maar dan zit ik nog wel met kabels van de tv (boven het meubel) die naar de receiver moeten (in het meubel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:26
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem dat ik geen goot heb laten frezen, alleen heb ik geen zwevend meubel. Ik heb een kabelgoot achter het meubel geplakt naar de TV en in de kleur van de muur geverfd. Zo valt het niet heel erg op. Maar in de muur frezen is gewoon het mooist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
Morgen komt mijn Vogels muurbeugel binnen.
Als die hangt weet ik precies waar de kabels uit moeten komen en ga ik de sleuf maken.

Denk in 2 keer glad strijken, dan schuren, en sausen.

Ik zal hier wel even wat foto's plaatsen als ik er mee aan de gang ben gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pentaw1nz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ciYwlGB_gD-7_eTkznJIuZhM5ME=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JTNAzoBEgACTAtjuA42M5Opm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNfsXUb_-N47Anx6-96Pa06gEOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C5oAIanVLs9hdYU0Adzeq9BT.jpg?f=fotoalbum_large

Om te testen zojuist even alles uitgemeten obv onderkant kast 25 cm boven de vloer.
Lat waterpas geplaatst en afgetekend, toen de gaten voorgeboord. Wel vooraf even gecheckt met leidingzoeker.

Om te checken of alles zo naar wens is hebben we het meubel er even aan gehangen. Erg makkelijk met dit systeem. Inmiddels is hij er ook alweer af.
Morgen de muurbeugel voor de tv ophangen en bepalen waar de kabelsleuf moet komen zodat deze mooi achter de tv uitkomt en in het meubel.

Zal wel weer ff een update plaatsen hoe het is verlopen.
Heb in die zin "geluk" dat het volgens mij een ytong wandje is. Had niet eens een klopboor nodig, kwam er met de schroefmachine al door. Hopelijk scheelt dat morgen met het maken van de sleuf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 22:19

--HYPER--392