Ervaringen met comfortabele slippers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In de zomer loop ik vaak op teenslippers van havaianas. De laatste 2 jaar met veel thuiswerken draag ik ze bijna permanent als het mooi weer is. Nadeel is dat dit eigenlijk niet zo goed voor je voeten is en ik soms ook wel wat last heb van mijn voetzolen. Ik was dus eens aan het rondkijken naar slippers met een wat betere zool. Mijn vrouw heeft Birkenstock slippers/sandalen waar ze helemaal fan van is, omdat die zo lekker lopen. Zag dat die ook als herenmodel zijn, maar ben er nog niet helemaal over uit of ik dat wat vindt (sandalen bij mannen vind ik toch een wat geitenwollen sokken imago hebben, als schijnt het tegenwoordig wel hipper te zijn). Na nog wat zoeken kwam ik ook slippers van Reef tegen, die er ook wel comfortabel uitzien. Ik kan natuurlijk niet beoordelen of die bij veel erop lopen ook echt beter zijn voor je voetzolen, of dat ze er alleen zo uit zien. Bij die birkenstocks zou ik daar dan meer op vertrouwen.

Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-05 10:36
Ik heb slippers van reef, inmiddels mijn tweede paar. Daar loop ik rustig een hele zomer op. Ook hele dagen wandelen in een stad ofzo is geen probleem.

Vind ze heerlijk lopen en zou geen andere slippers willen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 613510

Ik zweer bij mijn Teva slippers.

Maareh lekker belangrijk wat het imago is van een paar sandalen, als dat voor jou lekker loopt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:29
Robbie T schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:58:
Ik heb slippers van reef, inmiddels mijn tweede paar. Daar loop ik rustig een hele zomer op. Ook hele dagen wandelen in een stad ofzo is geen probleem.

Vind ze heerlijk lopen en zou geen andere slippers willen.
+1 voor reef. De fanning met luchtkussens in de hiel loop ik al jaren op en dat gaat heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Nu online

mb1

Ik heb al jaren de teenslippers van Rieker, de volledig leren variant is super, die met de gaatjes in de band kun je beter links laten liggen, die scheuren vroeg of laat door.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:33
Hier ook een 10 jaar fan van Reef, zeer comfortabele slippers en mijn huidige zijn pas mijn tweede paar. Olukai bevalt mij ook goed, wissel een beetje af.

Birkenstock vind ik vreselijk staan bij heren :P

[ Voor 30% gewijzigd door D. Ninjai op 24-07-2022 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-05 15:30

Nikeo

Jawelles

Reef. Nu zes zomers oud. Twee keer gelijmd. Nu ten eind. Zit top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Zelf heb ik Chaco sandalen, ZClouds, over de smaak kun je heel wat aftwisten, maar ze zitten wel heerlijk en ze zijn oerdegelijk. Qua voetbed zou het ook allemaal erg goed zijn, zegt men.

De standaard sandalen zijn wel erg chunky, ze hebben ook wat minder chunky slippers en sandalen

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:45

Fiber

Beaches are for storming.

Adidas met sokken aan natuurlijk...

Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/NblqkmsBulRSO4qE5Z8ZDKa6LtE/diocontent/111261617/_crop/0/636/1580/893/_fitwidth/763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik loop binnen hele dagen op Birkenstocks; voorbeeld deed hier wel volgen. Buiten doe ik wel schoenen of andere slippers/sandalen aan, maar dat is omdat ik binnen geen schoenen etc. van buiten wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Niet verder vertellen, maar ik heb een paar van Crocs. :X Ze zitten echt heel erg comfortabel. En het is bijna niet te zien dat ze van hetzelfde merk als die lelijke klompen zijn.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:11
Birkenstocks bevallen me al jaren prima, en die hebben meer modellen dan alleen sandalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05 07:47

sjaak

un giorno credi

Ik vind die teenslippers totaal niet comfortabel zitten en had wel behoefte aan luchtiger schoeisel op warme dagen en binnen huis loop ik liever niet op blote voeten dus een jaar of 7-8 m’n eerste paar Birkenstocks aangeschaft en geen spijt van. Twee jaar terug een vervangend paar gekocht omdat een van de leren banden scheurde maar behoorlijk intensief gebruikt. Voor de tuin/nattigheid ook een kunststof paar staan, ook prima te dragen maar voelt stuk warmer aan.

Heb wel altijd dat ik ze vrij lomp vind staan aan m’n eigen voeten terwijl als ik ze bij iemand anders aan zie ze prima vind staan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-04 16:16
+1 voor Reef. Loop hier met gemak 10+ km per dag op.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

SmurfLink schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:08:
Niet verder vertellen, maar ik heb een paar van Crocs. :X Ze zitten echt heel erg comfortabel. En het is bijna niet te zien dat ze van hetzelfde merk als die lelijke klompen zijn.
https://www.crocs.nl/p/ba...footwear&cid=4CC#start=14

Deze toevallig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:37
Anoniem: 613510 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:58:
Ik zweer bij mijn Teva slippers.

Maareh lekker belangrijk wat het imago is van een paar sandalen, als dat voor jou lekker loopt...
+1 voor Teva, vind de levensduur van de slippers niet heel lang, maar zitten en lopen heerlijk.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-05 11:50
Mijn favorieten zijn Reef en Teva. Die Teva sandalen voor kinderen zijn ook echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-05 21:20
Hier +1 voor Birkenstock Arizona. Inlopen duurt even maar daarna zitten ze prima, ze hebben een fijn voetbed met voldoende steun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Thanks voor alle reacties! Teva hebben mijn kinderen idd ook. Wist niet eens dat die ook voor volwassenen zijn. Maar qua looks neig ik dan toch meer naar Reef. Nog even kijken welk model dan precies, want ze hebben best wel veel. Heb nu de LEATHER FANNING DARK BROWN of de REEF DRIFT CLASSIC BROWN op het oog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTBram
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:31
Ik heb ook 2 paar Reef's met veel plezier versleten, zowel een set van leer als kunststof.
Momenteel Birkenstock Gizeh, ook een teenslipper, ik vind hem zelf wat mooier dan Arizona, maar het comfort zal vast verschillen. Het kurken voetbed van Birkenstocks bevalt met heel erg goed.

[ Voor 7% gewijzigd door WTBram op 25-07-2022 09:40 ]

Have no fear, the engineer is here

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:08

NoTimeRemains

I know

Fiber schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:46:

[Afbeelding]
als soort van grap gekocht, maar ze zitten wel heel lekker... voor thuis dan.

This is the Way.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:53:
[...]

als soort van grap gekocht, maar ze zitten wel heel lekker... voor thuis dan.
Hehe idd, ik overweeg ze ook wel eens voor thuis... ;)

Maar ik heb net de Reef LEATHER FANNING DARK BROWN besteld. Laat wel even weten of ze bevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:19
Altijd Birkenstocks!
Hoezo niet hip?
Afbeeldingslocatie: https://www.birkenstock.com/dw/image/v2/BBBF_PRD/on/demandware.static/-/Sites-master-catalog/default/dwbd38af1d/71071/71071.jpg?sw=848&sh=848

Als laatste wil ik nog een laatste tip geven. Geen slippers, wel hip, maar net zo chil als slippers
Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0563/8973/0463/products/110350504_1_372x372@2x.png?v=1657013558

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik loop al jaren op deze Crocs:
https://www.crocs.com/reviva.html

Zitten echt super, ook als je ze langere tijd achtereen draagt :)
Afbeeldingslocatie: https://www.crocs.com/on/demandware.static/-/Sites-crocs_us-Library/default/dwa863e4e4/RevivaTECHSHEET.png
(naast de kleur is alleen de strap bovenlangs is bij mijn (oudere) versie anders)

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 25-07-2022 10:55 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrunner
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05 07:53
Ik heb een paar maanden terug, na zeker 5jr onafgebroken gebruik, mijn favoriete Ecco slippers weggegooid, leken hier op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3DPJsu03sY7zhzDgMotFipOU-U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V1S5y56KdBJ1rldF7jRZAxjb.webp?f=fotoalbum_large

Helaas lijkt dit model niet meer beschikbaar en heb ik een model met een hielband gekocht dat ik 9 vd 10x los laat.

Nog steeds een erg fijne slipper!

It took the power of Commodore 64 to put man on the moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Yeezy Slide's zijn erg populair en lopen echt heerlijk, wel limited editions dus je zal vaak voor resell moeten gaan.

https://stockx.com/search/sneakers/size-8?s=yeezy+slide

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FjzguvXKfjFxwpo5I-uvYnRSYbk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bK55EXg1WGqT6cpNNFSV1cJ2.png?f=fotoalbum_large

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613510

Cyriel85 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:50:
[...]

+1 voor Teva, vind de levensduur van de slippers niet heel lang, maar zitten en lopen heerlijk.
Nee, maar goed ik loop er nagenoeg een goede 6 maanden per jaar op in en rond huis.

Het is is even inlopen, maar daarna zitten ze echt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:58
Word een aardig opstomtopic zo, maar ik zweer ook bij Reef. Heb nu mijn 2e paar nadat de vorige na 5 jaar stuk zijn gegaan. Top dingen.
Daarvoor had ik Birkenstocks en die vond ik ook heerlijk lopen.

Ik loop eigenlijk de hele zomer op slippers. Zodra het een beetje mogelijk is gaan de schoenen de kast in en de slippers eruit. Alleen als ik naar kantoor ga draag ik dan nog schoenen, maar dat is sinds corona nog maar 1 dag in de week.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
In principe voldoet alles met een voetbed dat niet plat is en iets dat een steviger teending heeft dan het standaard plastic geval dat afbreekt bij de eerste serieuze wandeling.

Met die eisen kom je al snel bij Reef uit. Volgens mij heb ik ook precies de uitvoering die je nu besteld hebt. Draag ik praktisch de hele dag op vakantie en dat is lang niet altijd vlak en simpele ondergrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 23:02
Ik heb momenteel slippers die wel ok zijn, maar niet echt ondersteunen. Ik moet geen teenslippers hebben, daar word ik echt zot van, maar eerder slippers voor thuis en op vakantie lui aan te doen.

Mijn keuze is momenteel gevallen op:

Hoka Ora Recovery Slide Men
Niet de mooiste, maar wel uniek in design. Zien er zeer comfortabel uit en lijken mij de meest lazy ones.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUrumbd5giq3fiANZlzEsxKBiQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aQT99Exsd5EHejl1ayCWy0sv.jpg?f=fotoalbum_large

Nike Victori One Slipper

Deze op vakantie tegengekomen en leken super comfortabel, spijtig genoeg niet kunnen passen en testen door omstandigheden. Had deze op mijn lijst gezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ufOtjL1-tSccLsQE5Llzq2mbo7U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EmsdlNy7mHxpX2nkXGUB5LNC.png?f=fotoalbum_large

adidas Slipper Adilette Comfort

Toch eens een klassieker proberen, ben benieuwd dat deze zo comfortabel zijn als de reviews zeggen. Er zal toch iets van aan zijn als ik al die mannen op deze soort slipper zie lopen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9zH9zaMjlyKSWPj5u1TBXUAqV3A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lvQqorLAO4XpMNmcIV8eOSNU.png?f=user_large

Aangezien er geen winkels in de buurt zijn die een aanbod van slippers hebben, heb ik ze maar alledrie online besteld. We zien wel welke we houden. Hou jullie op de hoogte.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-05 08:14
Ik heb ooit via de podoloog (werd betaald door de zorgverzekering want viel destijds onder steunzolen) op maat gemaakte slippers gehad. Dan wordt er gewoon een 3d scan van je voet gemaakt en dan kun je kiezen allerlei kleuren, soorten, materialen etc.

Even kijken of het (deels) vergoed wordt vanuit de zorgverzekering. Anders kost het rond de E250 :+

Zijn deze dingen: https://fitsfootwear.nl/

[ Voor 21% gewijzigd door timmert26 op 25-07-2022 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
McMark schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:19:
Altijd Birkenstocks!
Hoezo niet hip?
[Afbeelding]

Als laatste wil ik nog een laatste tip geven. Geen slippers, wel hip, maar net zo chil als slippers
[Afbeelding]
offtopic:
Heb je ook een merk voor die onderste? Of nog beter, een linkje?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
DaLass schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:51:
[...]

offtopic:
Heb je ook een merk voor die onderste? Of nog beter, een linkje?
Google Chrome heeft wel een coole functie als je rechter muisknop op het een afbeelding doet: search with google lens. Zo te zien is het merk Hey Dude ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Palomar schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:01:
[...]

Google Chrome heeft wel een coole functie als je rechter muisknop op het een afbeelding doet: search with google lens.
offtopic:
Ik gebruik Edge. ;)
Zo te zien is het merk Hey Dude ;)
Tnx!

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik hoor goeie verhalen van de Lucovitaal orthopedische slippers:
https://www.lucovitaal.nl/orthopedische-slippers.html

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar goed ondersteunende slippers, alleen geen teenslippers maar gewoon van die normale slippers.
Ik loop nu op deze:
Afbeeldingslocatie: https://www.beco-shop.com/media/images/90653-0-new1.jpg?1522829396?high
https://www.beco-shop.com/beco-heren-badslippers-zwart/p4484

Ze zijn beetje bouncy wat wel fijn aanvoelt, maar ik zoek eigenlijk wat "gezondere" zeg maar :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:04
Hier ook Reef. Topkwaliteit en lopen heerlijk.
In de zomer heb ik ze -zoals meer hier lees ik- hele dagen aan. Ook langere stukken wandelen lopen is geen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-05 07:11
Fiber schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:46:

[Afbeelding]
Ik werk deeltijds in een gevangenis.
Dit is HET uniform bij uitstek daar. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
SmurfLink schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:08:
Ik heb vier paar Crocs teenslippers, die zitten en lopen echt fantastisch, en zijn inderdaad niet te identificeren als Crocs. Ook heb ik nog een paar teenslippers van Skechers, daarvoor geldt hetzelfde. Voor mijn Crocs en Skechers liep ik altijd op Teva teenslippers. Die laatste zijn ook een aanrader, maar halen het niet bij mijn Crocs en Skechers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
RobinHood schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:38:
Zelf heb ik Chaco sandalen, ZClouds, over de smaak kun je heel wat aftwisten, maar ze zitten wel heerlijk en ze zijn oerdegelijk. Qua voetbed zou het ook allemaal erg goed zijn, zegt men.

De standaard sandalen zijn wel erg chunky, ze hebben ook wat minder chunky slippers en sandalen
Hé die heb ik ook sinds een paar maanden. Zijn echt heel fijn ja. Pas de 10000 stappen op gehaald zonder veel gedoe, dat vind ik voor sandalen eigenlijk best inpressive!

Hiervoor een paar Teva. Ook fijn, maar nadat ze zeiknat waren geworden liepen die echt niet meer helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik draag alleen in de zomer binnenshuis slippers (en in de winter pantoffels) dus vind het een beetje overdreven er dan zo veel geld aan uit te geven. Dan vind ik de slippers van Lidl wel goed lopen (beetje leerachtig bekleed, dikkere zool). Plastic campingslippers vind ik niet fijn lopen (te weinig demping en dat voel ik in mijn knieen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:19
DaLass schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:05:
[...]

offtopic:
Ik gebruik Edge. ;)

[...]

Tnx!
Zie dat het verlossende antwoord al gegeven is :P

Deze schoenen zijn overigens echt perfect voor in de zomer. De designer heeft ze ontworpen met de gedachten; Zo licht en comfortabel als een slipper, maar wel stylish.

Ik draag ze nu bijna iedere dag, met of zonder sokken. Ik denk er zelfs aan om een 2e paar te kopen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Palomar schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:59:
[...]

Hehe idd, ik overweeg ze ook wel eens voor thuis... ;)

Maar ik heb net de Reef LEATHER FANNING DARK BROWN besteld. Laat wel even weten of ze bevallen :)
Heb deze inmiddels ontvangen en al een avondje op gelopen. Eerste indruk is goed. Zitten ook goed stevig. Alleen die flesopener in de zool is natuurlijk een beetje een gimmick ;) Zie het nog gebeuren dat ik daarmee een keer een parketvloer openhaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

worldfastest schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:38:
+1 voor Reef. Loop hier met gemak 10+ km per dag op.
Quoted for truth... haal ik ook makkelijk

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ga voor Teva. Heb zowel slippers als sandalen van hen, en dat al 10+ jaar lang. Bevallen prima, lopen/zitten lekker, en gaan lekker lang mee.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

SambalBij

We're all MAD here

Die heb ik ook ooit eens op vakantie gekocht omdat ik even wat moest hebben... Mijn blaren hadden blaren, wat een ondingen...
Nu een paar van Reef (https://www.reef.eu/leath...dark-brown/rf002156dab-13) met brede lederen bovenband, en ook een lederen dingetje-tussen-je-tenen, en daar loop ik op tot het einde van de wereld en terug.

[ Voor 11% gewijzigd door SambalBij op 29-07-2022 14:44 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Palomar schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 07:25:
[...]

Heb deze inmiddels ontvangen en al een avondje op gelopen. Eerste indruk is goed. Zitten ook goed stevig. Alleen die flesopener in de zool is natuurlijk een beetje een gimmick ;) Zie het nog gebeuren dat ik daarmee een keer een parketvloer openhaal :X
* Kick na bijna een jaar *

Was over die Reef LEATHER FANNING DARK BROWN toch niet zo tevreden. De kwaliteit is prima (na een jaar nauwelijks slijtage), maar de structuur van het voetbed is wat ruw, wat minder comfortabel aanvoelt. Demping in de zool was ondanks het luchtkussen vrij matig. En ik had achteraf misschien een een maatje te groot besteld, waardoor ik er wat in schoof met mijn voet. En die flesopener in de zool was gewoon irritant. Kwam daarmee regelmatig tegen iets aan (vloer, trap, stoel waar ik met mijn voet op leunde) wat alleen maar voor krassen zorgt.

Heb sinds een paar dagen een paar Reef Drift Classic Brown en dan een maatje kleiner dan de vorige. Die heeft een leren voetbed wat veel comfortabeler aanvoelt. En de zool is van een soort zacht foam, wat veel meer demping geeft. Tijdens het lopen hoor je ook veel minder dat klik klak van slippers als bij mijn vorige paar ;) En icm een maatje kleiner zit dat toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
Ik heb verschillende slippers, maar geen loopt zo lekker als de Teva's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazZ!
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:09
Ik heb Archies. Het loopt lekker, zit lekker, kwaliteit voelt goed en steunt mijn voeten waar het nodig is.

Van de website:
Een paar slippers met steunzool dat zo comfortabel is en zoveel steun geeft dat je ze altijd wilt dragen!”

https://archiesfootwear.e.../classic-flip-flops-black

En nee, ik werk niet voor Archies :-p
Pagina: 1