Verder alles wat een gemodde kast hoort te hebben op waterkoeling na..
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Hier staat tekst
zoiets moet ik ook altijd nog eens doen...
wat is er dan niet goed afgewerkt volgens jou...??Op zondag 26 augustus 2001 20:15 schreef Cr3ator het volgende:
Ziet er aardig uit, maar afwerking had wat netter gemogen.
Verder alles wat een gemodde kast hoort te hebben op waterkoeling na..
altijd fijn om dingen te horen van andere mensen... want misschien zie je na een tijdje sommige dingen over het hoofd..
mzzl
de witte
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ja, in het plexieglas zie je allemaal van die wazige reflexies... je ziet er ook bomen instaan enzo...Op zondag 26 augustus 2001 20:17 schreef mdusink het volgende:
ziet er erg goed uit. mooi mod. Alleen kan ik het groene spul aan het einde van de kabel niet plaatsen in de 2e foto. Het kan ook een raar soort reflectie zijn van plexieglas. Maar verder, very nice job.
beeetje wazig maar ja foto is voor de rest wel oke!!!!!!!!
handig die audio aansluiting(ik neem aan dat ze dat zijn)
maar ik had ze aan de achter kant gedaan
I'm partial to your abracadabra
Ik wil ook nog een keer gaan modden, en dit ziet er wreed uit!!!
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
FansOp zondag 26 augustus 2001 20:22 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
waar zijn al die kleine schakelaartjes voor?
Kun je morsecode mee doenOp zondag 26 augustus 2001 20:22 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Nee, ff serieus, als het goed is voor z'n fans en z'n lampjes etc.
1 schakelaar is voor fan bovenop en voorin... 1 schakelaar is voor het blauwe licht.. en die andere 4 zijn voor de fans aaan de zijkant en aan de achterkant!!!!!Op zondag 26 augustus 2001 20:22 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
ik heb die zijrand al zwart gespoten... ik wou nog ff wachten met de hele kast... want er moeten ook nog 8 temperatuur sensors in + display dus ik wacht nog ff met spuiten!!!!!!Op zondag 26 augustus 2001 20:20 schreef Schum1 het volgende:
ik vind hem er zeer goed uit zien
nu nog een kleurtje aan de kast
Verwijderd
verder best netjes gedaan hoor.
Verwijderd
/me net z'n casemod af, maar wordt door al die casemods die vandaag langskomen weer op nieuwe ideeen gebracht
dat was ook het meeste werkOp zondag 26 augustus 2001 21:05 schreef snakebyte_2001 het volgende:
ik vind die blowhole voorop erg mooi gedaan!
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
Maak de ledjes in het zwarte stuk BLAUW
Dat heb ik ook en het is echt ZWAAR mooi q=Þ
check:
btw, ik vind je mod wel heel strak hoor
Yep, er zit een gat in die plaat, zodat warme lucht via de voeding weggezogen wordt.Op maandag 27 augustus 2001 07:59 schreef benchMarc het volgende:
Zitten er gaten in die ijzeren plaat? Anders kan die lucht toch nooit weg en wordt je kast evengoed heel warm.
Tip: zet in dat gat een 92MM casefan, zo wordt de lucht nog beter weggezogen. Heb ik ook gedaan, scheelt toch zeker zo'n 7 graden voor de proc's.
-
Verder een heel gave kees! Rubber is prachtig afgewerkt
Een casefan in dat gat tussen mobo compartiment en voeding compartiment
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
mmm dat klinkt als een digidoc 5Op zondag 26 augustus 2001 20:28 schreef der_weisse het volgende:
[..]
ik heb die zijrand al zwart gespoten... ik wou nog ff wachten met de hele kast... want er moeten ook nog 8 temperatuur sensors in + display dus ik wacht nog ff met spuiten!!!!!!
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Verwijderd
ik vind het zwaaronzin zoveel van die dingen komt alleen maar meer stof in en meer herry..
Ik heb gelukkig die extra casefans niet nodig (intel he
nou ja modse verder enne dit was hem
Arne_F
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Op maandag 27 augustus 2001 10:11 schreef Arne_F het volgende:
TJeez wrom zoveel van die case fans moet ie opstijgen ofzo...
ik vind het zwaaronzin zoveel van die dingen komt alleen maar meer stof in en meer herry..
Ik heb gelukkig die extra casefans niet nodig (intel he)
nou ja modse verder enne dit was hem
Arne_F
Verwijderd
Verwijderd
Super mooi man wat voor kast is dat? die wil ik ook welOp zondag 26 augustus 2001 20:13 schreef der_weisse het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat vinden julli ervan... ben er een paar weken mee bezig geweest!!!!!!
Verwijderd
Aopen hq-08 is daOp maandag 27 augustus 2001 13:25 schreef Qorne het volgende:
[..]
Super mooi man wat voor kast is dat? die wil ik ook wel
heb um ook, erg relaxed
Verwijderd
Ik heb mijn CpuŽs wel ge ocŽed hoor enne blowholes heb ik nie nodig omdat het nie zo warm word in mijn kastOp maandag 27 augustus 2001 13:04 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Duidelijk geen tweaker.
[..]
duss
Waar heb je het materiaal voor die schakelaartjes vandaan?
Wat gebruik je daar precies voor?!
Verder: prachtkast, vooral de rubber afwerking van je plexplaat vind ik zeer profi. Die schakelaartjes maken het extra stoer, total controll.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
dan ga ik die Nu effe bestellenOp maandag 27 augustus 2001 13:26 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
Aopen hq-08 is da
heb um ook, erg relaxed
Nog ff en alle tweakers hebben dezelfde case...Op maandag 27 augustus 2001 14:21 schreef Qorne het volgende:
[..]
dan ga ik die Nu effe bestellen
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Dit is gewoon echt netjes strak, alleen zou ik een fan in mijn window hebben geplaatst ipv 2 eronder.
Welke spullen(materialen & tools) heb je allemaal gebruikt, van welke dealers/zaken heb je de spullen vandaan en hoeveel kosten heb je gemaakt
Ik hoop niet dat je het errug vind als je wordt nagedaan... ik vermeld dan natuurlijk wel waar het idee vandaan komt
Nogmaals klassewerk
Maar wat al eerder gezegd werd ergenshier, was dat die HP fikker uit de toon valt. En er zit al een brander in. Wat moet je met 2 branders
front-intake hebt gemaakt?
Die vind ik namelijk netjes gedaan.
Welke materialen zijn ervoor gebruikt en hoe
ben je te werk gegaan?
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
over smaak valt niet te twisten.Op maandag 27 augustus 2001 14:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog ff en alle tweakers hebben dezelfde case...
Die kast roelt gewoon, en het is niet verboden om een kast te kopen ondanks dat een ander hem al heeft..
djeez
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT