Automatisch topic melden in SU.

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zou het niet handig zijn om een knopje te maken bovenaan een topic om dat topic te melden in SU of een ander hidden forum waar alleen moderaters in kunnen kijken. Dat gaat veel makkelijker dan copy/paste in SU. Verder kan je er nog een paar opties in bouwen bv. "dubbel post", "script request", "search" enz.

Ik hoop dat het een goed idee is, en anders is het jammer :)

They made me do it.

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Denk het niet, want dan is de neiging om onterechte topics als fout te bestempelen groter. Nu heb je toch nog een soort drempel, waardoor je nog ff de kans krijgt om er over na te denken of het topic wel zo "fout" is.

Nieuw, nu met Twitter

• Gardocki
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 20:07 schreef xfile het volgende:
Denk het niet, want dan is de neiging om onterechte topics als fout te bestempelen groter. Nu heb je toch nog een soort drempel, waardoor je nog ff de kans krijgt om er over na te denken of het topic wel zo "fout" is.
dat kan toch door de moderators worden bepaald?

They made me do it.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Op zondag 26 augustus 2001 20:08 schreef Smoothy_ het volgende:
Die hebben ook een sociaal leven :)

• Gardocki
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 20:09 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

dan neem je meer mods aan, die de "standaard zaken" behandelen.

They made me do it.

• Dennis
  • Nu online
Op zondag 26 augustus 2001 20:10 schreef Smoothy_ het volgende:
Maar dat jij zo'n optie hebt op jouw forum, dan hoeft het nog niet meteen hier te komen hoor. Jouw forum is niet vergelijkbaar met GoT.

• Gardocki
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 20:11 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Maar dat jij zo'n optie hebt op jouw forum, dan hoeft het nog niet meteen hier te komen hoor. Jouw forum is niet vergelijkbaar met GoT.
mijn forum :? :? :? :? :? :?

They made me do it.

• Dennis
  • Nu online
Op zondag 26 augustus 2001 20:12 schreef Smoothy_ het volgende:
mijn forum :? :? :? :? :? :?
Hmmmz, ik zag je username ff verkeerd. * Dennis -> |:(

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 20:10 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Dat gaat niet werken, de crew is nu al zo groot.

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op zondag 26 augustus 2001 20:08 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Dat kan ook en daar zijn ze al mee bezig, maar de neiging wordt op deze manier te groot om de moderators _nog_ meer werk te bezorgen, omdat ze nu meer topics krijgen die ze dan moeten beoordelen.
Lees mijn post nog maar eens goed door, want daar staat in dat je ons nu veel en veel te "makkelijk" maakt om topics die wel goed zijn als foutief af te stempelen.
Daar krijg je dus meer topics van in SU, waardoor de modjes dus meer werk bezorgt krijgen, waardoor de kwaliteit van de beoordeling achteruit gaat over dat topic, wat dus meer irritaties teweeg brengt enz...

Nieuw, nu met Twitter

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 20:07 schreef xfile het volgende:
Denk het niet, want dan is de neiging om onterechte topics als fout te bestempelen groter.
Moderators mogen nog wel een beetje zelf nadenken hoor. Wat meer topics die onterecht in SU staan zou juist wel goed zijn, nu zie je nog te vaak dat iets dat in SU staat klakkeloos van een (onterecht) slotje wordt voorzien.

Dit lijkt me best een goed idee eigenlijk (bijna net zo goed als het helemaal afschaffen van het kliksysteem voor moderaties :P). Maar dan wel in een iets andere vorm: een knopje bij elke thread dat er voor zorgt dat de moderators die langssurfen in de threadlijst een vlaggetje bij het mapje zien staan.

• Gardocki
  • Niet online
hhmmzzz, idd niet echt een slim plan.

Dan heb ik een andere feature request :)

Het zou wel handig zijn in SU als je op "new topic" klikt een invulformuliertje ziet, ongeveer zo:
code:
1
2
3
4
Topic:
Forum: (sg, ha, pmg, la, enz)
Klacht: (dubbelpost, serial request, enz)
Opmerkingen:

Dan krijg je meer overzicht in SU:
code:
1
2
3
[HA] Search
[SG] Warez request
[HK] /Onzin

Dit lijkt me ook makkelijker voor de moderators.

They made me do it.

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op zondag 26 augustus 2001 20:19 schreef Chaos het volgende:

[..]

Moderators mogen nog wel een beetje zelf nadenken hoor. Wat meer topics die onterecht in SU staan zou juist wel goed zijn, nu zie je nog te vaak dat iets dat in SU staat klakkeloos van een (onterecht) slotje wordt voorzien.

Dit lijkt me best een goed idee eigenlijk (bijna net zo goed als het helemaal afschaffen van het kliksysteem voor moderaties :P). Maar dan wel in een iets andere vorm: een knopje bij elke thread dat er voor zorgt dat de moderators die langssurfen in de threadlijst een vlaggetje bij het mapje zien staan.
Het is juist de bedoeling om SU zo leeg mogelijk te houden. Ik beschouw SU meer als een meldpunt voor discriminatie, warez-requests en flames.
Niet voor foutief geplaatst in fora, slotjes-requests, newbie-utfs/rtff-requests. Dat zijn de taken van de modjes en niet onze taken in hun fora. Het moet niet zo zijn dat modjes 3 uur bezig zijn om SU schoon te vegen om dan maar 15 minuten in hun eigen forum te modden. Dat moet juist andersom zijn.

Nieuw, nu met Twitter

• Chaos
  • Niet online
Ik beschouw SU meer als een meldpunt voor discriminatie, warez-requests en flames.
Niet voor foutief geplaatst in fora, slotjes-requests, newbie-utfs/rtff-requests. Dat zijn de taken van de modjes en niet onze taken in hun fora.
Precies, alleen denken een aantal fanatieke SU-posters en moderators daar heel anders over.
Het moet niet zo zijn dat modjes 3 uur bezig zijn om SU schoon te vegen om dan maar 15 minuten in hun eigen forum te modden. Dat moet juist andersom zijn.
Een moderator modt toch zijn eigen forum als hij SU posts doorloopt??? En juist met het vlaggetjessysteem zorg je ervoor dat ze helemaal hun eigen forum niet meer uit hoeven om te modden.

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Zo'n knopje lijkt misschien handig. Maar kan ook betekenen dat mod's hetzelfde topic vele malen binnenkrijgen,als er in SU wordt gepost heb je een topic meestal maar 1 of 2 keer...

• Gardocki
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 20:39 schreef WieMie het volgende:
Zo'n knopje lijkt misschien handig. Maar kan ook betekenen dat mod's hetzelfde topic vele malen binnenkrijgen,als er in SU wordt gepost heb je een topic meestal maar 1 of 2 keer...
dit kan makkelijk verholpen worden. Gewoon alle dubbele topics automatisch verwijderen :)

They made me do it.

• Chaos
  • Niet online
Maar kan ook betekenen dat mod's hetzelfde topic vele malen binnenkrijgen
Daarom ook juist het vlaggetjessysteem dat ik hierboven beschreef, dan heb je daar geen last van. :)

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 20:09 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

404 ;)

• Gardocki
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 20:47 schreef Chaos het volgende:

[..]

Daarom ook juist het vlaggetjessysteem dat ik hierboven beschreef, dan heb je daar geen last van. :)
daar kan misbruik van gemaakt worden door voor ieder topic en vlaggetje te planten.

They made me do it.

• Chaos
  • Niet online
Dan log je dus ook het userID van degene die op het knopje klikt. :)
Pagina: 1