Ik heb ooit een samenstelling gemaakt op hardware.info en wat ik later heb gekocht. Nu wordt het tijd om upgraads te gaan doen, alleen weet begod niet wat ik moet vernieuwen. Hoop dat jullie mij kunnen helpen/adviseren wat ik kan doen. Zou hier benden neerzetten wat voor PC ik nu heb.
Zou even mijn post update zoals de lezer hier onder al heeft vermeld heb ik niks zegt over het doel en budget.
Mijn idee was om mijn game pc te upgraden, maar als ik zo lees wordt dat hem niet. Dus andere opties is nieuwe game pc te bouwen, maar hoeft zeker niet high end game pc te worden. Doel is tips en advies van jullie te kunnen krijgen welke nieuwe componenten zeker aanraders zijn en waar ik op moet letten.
Budget vind ik moeilijk in te schatten weet niet wat nu normale zelf build game pc kosten. Het was altijd goedkoper dan samengestelde game pc kopen van een site. 1500 á 2000?
SSD kan ik hergebruiken wat ik lees.
Mijn voeding modulair kan ik zeker ook nog wel gebruiken ?
Met vriendelijke groet,
Samu
Zou even mijn post update zoals de lezer hier onder al heeft vermeld heb ik niks zegt over het doel en budget.
Mijn idee was om mijn game pc te upgraden, maar als ik zo lees wordt dat hem niet. Dus andere opties is nieuwe game pc te bouwen, maar hoeft zeker niet high end game pc te worden. Doel is tips en advies van jullie te kunnen krijgen welke nieuwe componenten zeker aanraders zijn en waar ik op moet letten.
Budget vind ik moeilijk in te schatten weet niet wat nu normale zelf build game pc kosten. Het was altijd goedkoper dan samengestelde game pc kopen van een site. 1500 á 2000?
SSD kan ik hergebruiken wat ik lees.
Mijn voeding modulair kan ik zeker ook nog wel gebruiken ?
Met vriendelijke groet,
Samu
| Aantal | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Harde schijf | Seagate Barracuda 7200.14 1TB | - | - |
| 1 | Videokaart | MSI N770 TF 2GD5/OC | - | - |
| 1 | Voeding | Cooler Master V-Series 700W | - | - |
| 1 | Behuizing | Bitfenix Ronin | - | - |
| 1 | CPU-koeler | Cooler Master Hyper 412S | - | - |
| 1 | Moederbord | MSI Z87-G45 Gaming | - | - |
| 1 | Geheugenmodule | Corsair Vengeance Black LP 8GB DDR3-1600 CL9 kit | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | SSD | Samsung 850 Evo 500GB | € 246,47 | € 246,47 |
| 1 | Processor | Intel Core i5 4670K | - | - |
| 1 | SSD | Samsung 840 Series 120GB (basic kit) | - | - |
| 10 producten | Opslaan als eigen wensenlijst | Totaal | € 300,42 |
[ Voor 8% gewijzigd door Samu2x op 25-07-2022 05:21 ]