iemand die leuk vind om mijn computer stofvrij te maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-05-2023
hi allemaal,

ik zoek toevalig iemand die leuk vind om mijn computer stofvrij te maken, niet dat het heel ranzig is maar hij kan wel even een beurtje krijgen en nee niet snel snel, gewoon alles netjes stofvrij maken ook binnen de videokaart ventilatoren bijvoorbeeld, natuurlijk help ik wel een handje mee en je krijgt natuurlijk ook betaald ervoor :)

let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 21:46
Schroef de kast open en houd een föhn er op!

Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
Ik wil een deep-clean en niet snel snel zoals aangegeven dat kan ik zelf ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:58
Lijkt me zinvol om je vraag op één plek te houden. Je hebt hier al dezelfde vraag staan. Een nieuw topic openen heeft dan niet echt zin.
iemand die leuk vind om mijn computer stofvrij te maken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:57
Outl@w schreef op zondag 24 juli 2022 @ 00:32:
Schroef de kast open en houd een föhn er op!
Vrij zeker dat je sarcastisch bent, maar toch, mocht iemand dit lezen en als goed idee zien: niet doen. Een föhn genereert enorme hoeveelheden statische elektriciteit en kunnen ESD problemen opleveren. Koop een busje perslucht van een euro bij de Action en gaan met die banaan. Niet op z'n kop houden en ijskoude vloeibare lucht op je componenten spuiten natuurlijk.

@Koray66 wat wil je precies bereiken? Naast dat je beter een vraagadvertentie in V&A had kunnen maken dan twee topics, geef je totaal geen reden wáárom je je PC stofvrij wil hebben. Heb je last van hoge temperaturen en/of verminderde airflow? Vind je het esthetisch niet meer zo fraai? Waarom wil je per sé dat iemand anders het doet dan jij zelf? Zeker op GoT is het wel gebruikelijk dat je op z'n minst een poging doet om zélf aan je hardware te klussen...

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Ik heb 10 jaar geleden zo'n goedkope compressor gekocht van Aldi voor 50 euro. Daarmee maak ik nog steeds mijn computers schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
Omdat ik iemand ben die niet echt van stoffig dingen houdt en ben niet heel handig met computer uithalen of bouwen vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
BeefHazard schreef op zondag 24 juli 2022 @ 00:57:
[...]
Vrij zeker dat je sarcastisch bent, maar toch, mocht iemand dit lezen en als goed idee zien: niet doen. Een föhn genereert enorme hoeveelheden statische elektriciteit en kunnen ESD problemen opleveren. Koop een busje perslucht van een euro bij de Action en gaan met die banaan. Niet op z'n kop houden en ijskoude vloeibare lucht op je componenten spuiten natuurlijk.
Als we dan toch bezig zijn.

Fans stil houden en dus niet keihard laten draaien. Ten eerste kunnen ze stroom opwekken en terug sturen. Ten tweede kan je de lagers slopen door ze te hard te laten draaien. Het kan misschien even grappig zijn een fan hard te laten draaien door perslucht, maar je kan er dingen mee slopen.

Los van dit is dit een Vraag en Aanbod iets en dus geen topic waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik verwacht dat elke kleine computerzaak wel interesse heeft om je computer schoon te maken?
Anders even een advertentie op V&A ofzo.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Koray66 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 01:19:
Omdat ik iemand ben die niet echt van stoffig dingen houdt en ben niet heel handig met computer uithalen of bouwen vandaar.
Je zit op een forum voor mensen "die technologie op de proef stellen" ofzo :P
Een klein beetje op internet zoeken geeft je genoeg informatie hoe je iets simpels als een pc schoonmaken kunt uitvoeren.
Zoek je nog ietsje verder vind je ook informatie om (bijvoorbeeld) je koelpasta van je cpu en videokaart te vervangen.
Het is echt geen rocketscience :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

:) Foto van je case?

Gulfstream G650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Koray66 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 01:19:
Handig kan je worden. Dit is typisch iets waar je lekker voor gaat zitten. Langs de action voor wat kwastjes, haal een busje perslucht, computer buiten(!) want anders heb je allemaal stof in huis :+. En op je dooie gemak het ding afstoffen. Als je het niet durft geven wij je wel tips, voor deze klus hoef je niet technisch te zijn.

Met gezond verstand en voorzichtig zijn ben je er. Niet je pc in de regen op de natte tegels zetten bijv.

[ Voor 8% gewijzigd door Michael_OsGroot op 24-07-2022 01:33 ]

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:59

SpamLame

niks

@Koray66 lokatie is wel handig, tenzij je ook reiskosten en reistijd gaat vergoeden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit hoort thuis in de V&A en niet op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.