Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06-04 22:18
Hoi,

ik heb nu op 2 Windows 10 systemen een Logitech C920 webcam aangesloten via USB 3.0. De webcam wordt wel herkend, maar als je op het speakers icoontje gaat, en je selecteert "Open Sound Settings", dan kun je de webcam niet kiezen onder "Choose your output device" ... dat zou toch eigenlijk wel moeten kunnen? Hoe los je dat op?

In Device Manager wordt de Webcam onder "Audio inputs en outputs" alleen aangegeven met "Microphone (HD Pro Webcam C920)" ...

met vriendelijke groeten,
Rene Heuven

Beste antwoord (via reneheuven op 23-07-2022 19:23)

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
reneheuven schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 14:25:
Hm. Da's mooi pech ... daar lijkt het inderdaad wel op ... zijn er wel Logitech Webcam's met ingebouwde speaker dan? Waar moet je op letten? Op werk heb ik er een die op Linux wel geluid geeft via speakers, maar op Windows ook niet als speaker herkend wordt ...
Hier onder een filter op de pricewatch van tweakers. Staan wel een paar tussen die een speaker ingebouwd hebben.

https://tweakers.net/webc...Blmhx70eOTmAswDQ9-PmGutPw

Maar je hebt geen speakers op die computer zitten dat je ingebouwde speakers in de webcam wil?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Niet online
Ik zie in de specs van die webcam nergens dat het speakers heeft.
Die dingen links en rechts lijken speakers, maar dat zijn de microfoons als het zo lees bij de specs van de webcam.
Specificaties en details
Afmetingen
Afmetingen inclusief vaste bevestigingsclip
Hoogte: 43,3 mm
Breedte: 94 mm
Diepte: 71 mm
Kabellengte: 1,5 m
Gewicht: 162 g
Technische specificaties
Maximale resolutie: 1080 p/30 fps - 720p/ 30 fps
Megapixel camera: 3
Type scherpstelling: Autofocus
Type lens: Glas
Ingebouwde microfoon: Stereo
Microfoonbereik: Tot 1 m
Diagonaal gezichtsveld: 78°
Universele bevestigingsclip voor statief past laptops, lcd's of schermen 1Statief niet meegeleverd
Garantie-informatie
Beperkte hardwaregarantie van 2 jaar
Onderdeelnummer
960-001055
specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
Hm. Da's mooi pech ... daar lijkt het inderdaad wel op ... zijn er wel Logitech Webcam's met ingebouwde speaker dan? Waar moet je op letten? Op werk heb ik er een die op Linux wel geluid geeft via speakers, maar op Windows ook niet als speaker herkend wordt ...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Niet online
reneheuven schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 14:25:
Hier onder een filter op de pricewatch van tweakers. Staan wel een paar tussen die een speaker ingebouwd hebben.

https://tweakers.net/webc...Blmhx70eOTmAswDQ9-PmGutPw

Maar je hebt geen speakers op die computer zitten dat je ingebouwde speakers in de webcam wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
Dankje voor het handige filter!

De PC heeft wel ingebouwde speakers, maar staat op de vloer en ik vind het geluid van "onderen" niet van z'on geweldige kwaliteit. Daarom dacht ik het geluid op de C920 te kunnen zetten, maar als deze geen speakers heeft, dan haal ik toch maar een Logitech BCC950 ConferenceCam.

Dank voor de hulp!