Kwaliteit buitenverlichting frezoli - philips

Pagina: 1
Acties:

• mysticwizard
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06-2025
We zijn momenteel op zoek naar nieuwe buitenverlichting. De huidige hangen er 10 jaar, zijn van de vorige eigenaars, en volledig geoxideerd.
Ons huis heeft een landelijke stijl en we zijn op zoek naar een soortgelijke stijl van verlichting.
Ons oog is gevallen op het merk tierlantyn/frezoli gezien we daar binnen ook al enkele lampen van hebben hangen en daar heel tevreden van zijn.
Qua prijs zitten die wel in het hoger segment.
Gezien het om buitenverlichting gaat lijkt het net nog belangrijker om voor degelijke armaturen te kiezen.

Zijn er mensen die het prijsverschil kunnen toelichten van bv frezoli versus philips.
Gezien we ze toch een stuk of 15 nodig hebben gaat het finaal toch om een groot prijsverschil.

https://www.tuinextra.nl/...1nRgUMEAQYAiABEgJMjfD_BwE
Bv deze kost een veelvoud van een philips variant… mensen met ervaringen?
Bedankt!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:30

Yucon

*broem*

Bij design grofweg alles met een italiaanse naam of een naam met een oud-hollandsche schrijfwijze :P is kwaliteit nou niet echt het hoofdbestandsdeel van de prijs.

Is dit de toelichting die je zocht? :7

[ Voor 10% gewijzigd door Yucon op 23-07-2022 10:03 ]

• Raymond19792
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-01 12:24
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat het überhaubt een afweging is.

Wanneer aan een product enkele modewoorden gehangen worden met een absurd hoge prijs wil dat nog niet zeggen dat de prijs daarmee te verantwoorden is.

Wanneer je het lampje mooi vindt en de prijs niet uitmaakt kun je kopen wat je wilt natuurlijk

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 15:23
Ik zou bij hip klinkende merken een reverse image search doen. No way dat gecoat aluminium (zal wel geen poedercoat zijn) met een glazen ruitje en een GU10 fitting 180 euro waard is. Deze zal vermoedelijk ook op ali of ali_via_amazon staan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.