Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:59
Wie heeft onderstaande stellingkasten niet in huis/schuur staan...
Afbeeldingslocatie: https://d2fb1ew6v6wv87.cloudfront.net/products/5275892/s01/424x424/origin.webp

Wie heeft er de ideale (liefst doorzichtige) bakken voor. Welke met 2 of 3 stuks naast elkaar kunnen?
Elke aanbieder heeft zo zijn eigen bakken (blokker, ikea bouwmarkt) maar ik heb nog niet de ideale bak gevonden. Vaak te groot of te klein, niet doorzichtig, geen goede deksel.

Iemand wel eens de goede gevonden? Ik zou verwachten dat er toch een fabrikant moet zijn welke deze produceert gezien de aantallen stellingkasten dat verkocht word.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45
Wellicht handig als je de afmetingen even noemt hier ? Enfin, op mijn werk koop ik al jaren de Euronorm bakken bij Manutan. Deze zijn 18 liter (30x40x20 cm) en 9 liter (30x40x10? cm) buitenmaats. Niet transparant overigens.

Euronorm dekt de lading al; de meeste verpakkingen passen hier naadloos in.
In deze bakken passen ook bepaalde inzet bakjes; 2/2, 4/4 en 8/8 en zijn ook stapelbaar. Deze koop ik bij Schafershop.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 12:20
Ik stop alles in Ikea Samla bakken, het is best taai plastic (niet zo sterk als die euronorm bakken van @mir4dor maar voor mij prima) en kost niet zoveel.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pnnnkk
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:41
ik gebruik gewoon klapkratjes van de supermarkt. Dat er geen deksel op zit vind ik prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:59
Door de Euronorm tip ben ik eigenlijk uitgekomen bij curver. Totaal niet aan gedacht.
Opening van stelling kast is LxHxD 84x34x50 waarbij een ik curver bak (Handy+) van 40x29x60 gevonden heb. Passen er dus mooi 2 naar elkaar met een klein beetje speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In mijn stellingkast passen de Samla's van Ikea, ik gebruik de 39x28x28 en de lagere maat hiervan, daarvan passen er dan weer 2 op elkaar.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 00:49

MLLL

Palm Treo 650

Uitgaande van de titel van het topic ging ik er vanuit dat je zelf een stellingkast wilde bakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:13

Theo

moederbord

De Action heeft (uiteraard voor weinig) transparante bakken met deksel die mooi in de kast passen en stapelbaar zijn in verschillende maten.

Wat is trouwens de diepte van je stellingkast? De helft van deze kasten (90 cm breed, 180 cm hoog) zijn 40 cm diep (bijv Praxis), terwijl de andere helft 45 cm diep is (bijv Hornbach). Mogen de bakken iets uit de kast steken?

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27
Theo schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:15:
De Action heeft (uiteraard voor weinig) transparante bakken met deksel die mooi in de kast passen en stapelbaar zijn in verschillende maten.

Wat is trouwens de diepte van je stellingkast? De helft van deze kasten (90 cm breed, 180 cm hoog) zijn 40 cm diep (bijv Praxis), terwijl de andere helft 45 cm diep is (bijv Hornbach). Mogen de bakken iets uit de kast steken?
Haal ze niet van de action. Ik heb er een stuk of 6 daar vandaan en ze zijn allemaal broos geworden binnen een half jaar tijd waardoor er scheuren/barsten aan de onderkant kwamen of bij de handvaten.
De ikea bakken zijn wel prima. Enig nadeel is hun sluitsysteem waarbij je losse clipjes nodig hebt die vervelend zijn om te gebruiken. Wie dat ooit heeft bedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
com2,1ghz schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:21:

De ikea bakken zijn wel prima. Enig nadeel is hun sluitsysteem waarbij je losse clipjes nodig hebt die vervelend zijn om te gebruiken. Wie dat ooit heeft bedacht 8)7
Ze hebben ondertussen een nieuw design van het deksel met een soort van lipje aan binnenkant van de smalle zijdes dat zorgt dat het deksel klemt als je het op de bak drukt :)

[ Voor 7% gewijzigd door 3dfx op 25-07-2022 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:13

Theo

moederbord

com2,1ghz schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:21:
[...]

Haal ze niet van de action. Ik heb er een stuk of 6 daar vandaan en ze zijn allemaal broos geworden binnen een half jaar tijd waardoor er scheuren/barsten aan de onderkant kwamen of bij de handvaten.
Die platte brede bakken met gegolfde deksels die zijn hier anders bijna niet stuk te krijgen (of je moet er mee gaan gooien). Ik gebruik ze al jaren in en rond het huis; ik gok dat er zo'n 25 rondslingeren in huis en de schuur. Er staat zelfs zo'n bak buiten om in de winter een paar liter condenswater per dag uit de warmtepomp op te vangen. Broos worden ze iig zeker niet over de jaren heen.
Je hebt idd van die bakken met een egale platte deksel; die zijn vaak al stuk al je er te actief naar kijkt...

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mollos_
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 10:03
Ikea Samla hebben we inderdaad al die jaren gehad voor zulke kasten voor al onze voorraad. Werkte perfect en in verschillende hoogtes, groottes en met en zonder deksel te gebruiken.

Strava profiel | Bewust + Bourgondisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3dfx schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:29:
[...]

Ze hebben ondertussen een nieuw design van het deksel met een soort van lipje aan binnenkant van de smalle zijdes dat zorgt dat het deksel klemt als je het op de bak drukt :)
Dat is echt super chill ja. Ik ben half geneigd om al mijn Samla's te vervangen haha
Pagina: 1