Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik zoek een 64GB of 256GB iPad 2021
Het gaat hier om het verschil tussen een 64 GB en 256 GB versie van een iPad 2021. Deze heeft mijn zoon nodig voor de middelbare volgend jaar. Vorig jaar heb ik een 128 GB gekozen voor zijn broer maar die keuze is er dit jaar niet. Het is 325 Euro voor de 64GB of 478 voor de 256 GB. Dat is een significant verschil.

Wat is je budget?
Als de 64GB redelijk beperkt is in de mogelijkheden dan betaal ik liever 150 extra. ALs je er alle basis dingen mee kan doen, dan hou ik die 150 euro liever in de zak.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In principe is het alleen voor school. Hij heeft een simpele Lenovo Tablet voor andere zaken. Ik kan me wel voorstellen dat bv bladmuziek of andere specieke apps beter werken met iPad (ikzelf gebruik alleen android apperaten, dus geen eigen ervaring).

Wat heb je zelf al gevonden?
nvt

Welke vragen heb je hier nog over?
Zie eerder: Is de 256GB echt een aanrader wegens beperkte functionaliteit 256 GB. Hoeveel ruimte is er praktisch nog over van 64 GB?
Bonus vraag: Heeft een Applepencil nog toegevoegde waarde? Hij tekent wel graag normaal op papier.

Beste antwoord (via Lankman op 24-07-2022 07:55)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:07
Hoe zit zijn broer in de ruimte op de iPad na 1 jaar, meer dan 64gb vrije ruimte of minder? Dan heb je een idee wat je andere zoon nodig kan hebben.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:07
Hoe zit zijn broer in de ruimte op de iPad na 1 jaar, meer dan 64gb vrije ruimte of minder? Dan heb je een idee wat je andere zoon nodig kan hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ja, eigenlijk is het ook wel zo simpel. Zijn broer zat op 43/128. En dan zijn er +/- 20 gb van apps die niet school gerelateerd zijn. Beetje sneaky ook om of 64 of 256 aan te bieden. Het gaat toch gewoon de 64 worden. Bedankt voor de feedback!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennismii
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-05 19:12
Ik zie veel tekenaars met de vingers tekenen. Ik zou eerst naar een Apple store of Mediamarkt gaan, zodat u zoon kan proberen of tekenen op een iPad bevalt. Er is bijna altijd altijd een Apple pencil aanwezig bij de iPads. Er zijn altijd tekensuites voorgeinstalleerd op de store iPads. Laat hem even spelen met de iPads in de Apple store en dan kan hij weten of hij daadwerkelijk een Apple pencil nodig heeft.