Fortnite met windows 11 op PC met DS PS controller bouwen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peggy1981
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-06-2023
Goededag,

Mijn zoontje heeft een PC en deze is gisteren gerepareerd. De SSD was stuk. Nu is er Windows 11 op gezet (geen idee of dit invloed heeft). Dit was eerst Windows 10. Nu moest ik alles weer opnieuw installeren.
In het verleden had ik DS4 geinstalleerd om de controller van de PS4 op de PC te gebruiken. Dit werkte altijd goed. Nu merk ik dat bij het bouwen in Fortnite de knop R2 niet doet wat ik verwacht, namelijk het plaatsen van een onderdeel voor het bouwen (muur, trap). Ik heb dezelfde instelling gebruikt als wij ook op de PS4 gebruiken en daar gaat het wel goed. Ik heb een ander controller gebruikt die bedraad is en daar doet deze knop ook niet wat ik verwacht. Dus het lijkt niet aan de controller te liggen. De instellingen lijken mij ook niet, aangezien ik dezelfde gebruik als ingesteld op de PS4.
De knoppen zij niet kapot, want in de vechtmodus werkt de knop wel. Ik weet nu echt niet meer waar het aan kan liggen.

Hier nog Fortnite fanaten die me verder kunnen helpen?

Groeten Peggy

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-05 09:10
Heb je ook al eens gekeken naar inputmapper?
Geruime tijd gebruik van gemaakt na overstap van DS4Windows welke telkens issues gaf.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]