Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dagelijkse dingen zoals 4k video's kijken.
Tevens ook standaard twee 4k beveiligscamera bekijken op tweede scherm.
En af en toe cities skylines spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen specifiek maximum. Maar zou mooi rond €1000,- uit te komen zonder de gpu.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen zijn 2x 27'' 4k. Deze worden sowieso gebruikt in de nieuwe set.
Tevens heb ik een 500gb sata ssd en 1tb hdd welke worden overgezet.
Mocht het aan te raden zijn om te wachten met een gpu, dan kan ik mijn huidige 1050ti overzetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk geen betere cpu dan een i5 of ryzen 5 nodig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar betrouwbare en de bekende merken zoals Samsung voor ssd en corsair voor de voeding en ram.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc word ook gebruikt in combinatie met een nas welke nu verbonden via een usb naar 5gb adapter. Deze zou mogelijk kunnen worden vervangen door een interne adapter?
Ga je overklokken?
Ik ga niks overklokken en dat lijkt me ook niet nodig voor de dingen die ik doe.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop feedback te krijgen over mijn keuzes. Of het logische keuzes zijn of dat er betere keuzes zijn voor het geld of andere dingen.
Dagelijkse dingen zoals 4k video's kijken.
Tevens ook standaard twee 4k beveiligscamera bekijken op tweede scherm.
En af en toe cities skylines spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen specifiek maximum. Maar zou mooi rond €1000,- uit te komen zonder de gpu.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen zijn 2x 27'' 4k. Deze worden sowieso gebruikt in de nieuwe set.
Tevens heb ik een 500gb sata ssd en 1tb hdd welke worden overgezet.
Mocht het aan te raden zijn om te wachten met een gpu, dan kan ik mijn huidige 1050ti overzetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk geen betere cpu dan een i5 of ryzen 5 nodig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar betrouwbare en de bekende merken zoals Samsung voor ssd en corsair voor de voeding en ram.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc word ook gebruikt in combinatie met een nas welke nu verbonden via een usb naar 5gb adapter. Deze zou mogelijk kunnen worden vervangen door een interne adapter?
Ga je overklokken?
Ik ga niks overklokken en dat lijkt me ook niet nodig voor de dingen die ik doe.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop feedback te krijgen over mijn keuzes. Of het logische keuzes zijn of dat er betere keuzes zijn voor het geld of andere dingen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12600KF Boxed | € 289,- | € 289,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B660 GAMING X DDR4 | € 157,99 | € 157,99 |
1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 3060 12GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X RGB Dual Fan Edition | € 419,- | € 419,- |
1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 139,25 | € 139,25 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Ventilatoren | NZXT AER F - 120MM, Single Pack | € 13,90 | € 13,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 119,85 | € 119,85 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 139,- | € 139,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 91,31 | € 91,31 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.464,20 |