Tweefactorauthenticatie op Tweakers kwijt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phan479
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-06 15:56
Goedemorgen!

Ik probeer op mijn werklaptop in te loggen op tweakers, omdat ik gespammed wordt door iemand die zegt dat ik de site kan whitelisten etc ;). Echter wordt mij natuurlijk om de Tweefactorauthenticatie code in te kloppen. Gek genoeg kan ik deze nergens in mijn MFA apps terugvinden.

En zoveel gebruik ik er niet, eigenlijk alleen MS authenticator. Ten tijde van instellen MFA zouden er herstelcodes zijn gegenereerd. Maar ook die kan ik niet terugvinden.

Anyway, heb echt het geval dat ik uit een ei kom, maareh, hoe kan ik dit nu oplossen? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:23
Normaal zou dat lastig zijn om te herstellen, omdat Tweakers van de meeste niet zoveel gegevens heeft. Maar aangezien jij een abonnement hebt, kun je vast bewijzen dat jij in bezit bent van het rekeningnummer dat het abonnement betaalt. Dan kan er vast wat geregeld worden bij de support. :)

Maak er in ieder geval geen gewoonte van om ze te verliezen, kan heel lastig zijn om weer terug te krijgen en zelfs onmogelijk in geval van een wachtwoordkluis bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:47

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Stuur even een mail naar gathering@tweakers.net ;)

@dehardstyler We hebben andere vragen die we stellen.
@DonJunior Ik vermoed dat je om het uit te schakelen alsnog een keer moet bevestigen. Ik heb in ieder geval al diverse gebruikers in de support-box gezien die nog ergens waren ingelogd maar op een ander apparaat niet meer konden inloggen om dezelfde reden als @phan479.

[ Voor 76% gewijzigd door FlipFluitketel op 22-07-2022 19:37 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!