Beste allemaal,
Op 18 juli heb ik een deal gesloten met maartetent voor het volgende vraag en aanbod artikel:
V&A aangeboden: Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB
Diezelfde dag heb ik ook betaald en hij zou het artikel woensdag (20-07-2022) op de post doen.
Vandaag (21-07-2022) kreeg ik het volgende bericht:
Of heeft hij zijn account zelf afgesloten en ben ik opgelicht?
Alvast bedankt!
Op 18 juli heb ik een deal gesloten met maartetent voor het volgende vraag en aanbod artikel:
V&A aangeboden: Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB
Diezelfde dag heb ik ook betaald en hij zou het artikel woensdag (20-07-2022) op de post doen.
Vandaag (21-07-2022) kreeg ik het volgende bericht:
Hier had ik nog niet op gereageerd omdat ik aan het werk was, nu wilde ik reageren en kan dat niet meer omdat deze banner onder berichten staat:Hallo. wij kwam er gister jammer genoeg achter dat er bij ons kantoor ingebroken is
Wij zijn druk bezig een inventaris te maken voor de politie en uit te zoeken wat er verstuurd kan worden.
Wij hopen op uw begrip en geduld en zullen ook een manier van compensatie aanbieden.
Mocht u niet willen wachten begrijpen wij dat natuurlijk en zullen binnen 24 uur het geld retour storten en u daarna op de hoogte houden
Bij voorbaat onze dank voor uw begrip
Is zijn account door Tweakers inactief gezet door de recente review 19-07-2022 en eerder besprekingen op dit forum over dezelfde user?De deelnemer(s) aan deze discussie (maartetent) is/zijn niet meer actief op Tweakers en kunnen daardoor jouw bericht niet ontvangen. De reactie-mogelijkheid is daarom uitgeschakeld.
Of heeft hij zijn account zelf afgesloten en ben ik opgelicht?
Alvast bedankt!
[ Voor 0% gewijzigd door Ad-Blokker op 21-07-2022 16:30 . Reden: punt naar vraagteken aangepast ]