Officejet 8012e print niet in windows 10

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermandecock
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 26-07-2022
HP Officejet 8012e print niet in windows 10 (draadloos) vanuit mijn desktop.
Als ik een printout van een mailtje wil printen, lijkt het of de printer gaat afprinten, maar stopt dan
en print niets. HP Smart zegt dat de printer klaar en online is.
Ik heb al verschillende keren de printer gede-installeerd en terug geinstalleerd, echter zonder
resultaat.
Ik heb geen enkel probleem om dezelfde nota, of andere, af te drukken van mijn tablet,
dus ik denk dat er ergens een probleem met windows is.
Weet iemand een oplossing ?
Bedankt,
Herman
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:37
Is de printer zelf up-to-date? Je kan eventueel via de Smartapp inloggen op de printer en een firmware upgrade uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermandecock
Ik heb dit probleem reeds vanaf ik de printer gekocht heb. De printer is nog in garantie, maar ik kan niet terecht bij de verkoper voor dit probleem. Waarom kan ik wel afdrukken vanuit Android?
Als ik vanuit de desktop via HP Smart een printerstatus rapport afdruk is er geen enkel probleem,
maar als ik een e-mail of een Word nota wil afdrukken, reageert de printer, stopt na een paar seconden zonder afdruk te geven. Als ik in windows naar de eigenschappen van de printer kijk,
werkt dit apparaat correct. Heb mijn probleem al willen melden aan de HP Community, maar telkens als ik het wil posten krijg ik een foutmelding.In de Smartapp is er niets mis met de printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:58

iambig

* z.o.z *

Probeer eens om de printer helemaal te verwijderen, ook bij Configuratiescherm > Apparaten en printers.
Daarna deze drivers installeren:

https://ftp.hp.com/pub/so...8010_Basicx64_Webpack.exe

NEE: dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermandecock
OK, zal printer verwijderen en drivers installeren. Maar is dit nuttig om weten of kan het helpen.
Heb gezien dat alle printopdrachten blijven staan als tmp files in system32\spool\printers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-05 14:17
Hermandecock schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:48:
OK, zal printer verwijderen en drivers installeren. Maar is dit nuttig om weten of kan het helpen.
Heb gezien dat alle printopdrachten blijven staan als tmp files in system32\spool\printers.
Kan zijn dat er iets de wachtrij blokkeert. Gooi die bestanden in de map die je noemde (system32\spool\printers) eens weg. Merk je dan verschil?

https://www.strava.com/athletes/ralfv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:11
Dat gedoe met de HP Smart app ken ik ook wel ja.
Gebruik dan in plaats van de "Smart" App de zgn basisdriver?
HP Software en stuurprogramma's voor HP OfficeJet 8012 All-in-One printer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermandecock
Hallo iedereen,
Gelieve te verontschuldigen voor m'n late reactie wegens omstandigheden. Ik heb alle voorstellen uitgeprobeerd, echter zonder resultaat. Het probleem is er nog steeds. Ik vraag me dan ook af dat ik bij de enigen ben met dit probleem. Dezelfde printer is terug in aanbieding bij een van de grotere winkels. Ik kan niet afdrukken in windows 10 of 11, wel via m'n tablet (android).
Nu ben ik gaan kijken bij de HP Community, waar GV hetzelfde probleem, identiek als het mijne gemeld heeft. Nu blijkt het probleem te wijten zijn aan een Windows update van 16 sept 2021.
Als ik het mijne wil melden binnen de HP Community, krijg ik telkens een foutmelding. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd maar wat ?
Groeten,
Herman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:43
Wat gebeurt er als je sls admin

Net stop spooler
Net start spooler in cmd ingeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermandecock
Hallo,

Heb dit reeds verschillende keren geprobeerd, maar zonder resultaat.
Heb m'n probleem nu doorgegeven aan de Microsoft Community.
Hopelijk gaan zij me nu kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markies
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-04 16:17
als je oplossing hebt gevonden kan je het hier delen aub?
Pagina: 1