Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ben opzoek naar een compact ITX systeem in de Lian Li A4-H20 die gebruikt zal worden voor World of Warcraft Classic en media consumptie zoals Youtube en Reddit
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil het het liefst zo goedkoop mogelijk houden met het idee dat ik er later een GPU in prik. Hier heb ik op het moment niet de financiele middelen voor. Daarnaast zou het fijn zijn als het een zuinig systeem is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De 5600G en het RAM geheugen heb ik al in bezit. Deze zouden eventueel nog retour kunnen als het slimmer/beter is om een Intel 12th gen build te maken. Daarnaast heb ik ook al een Samsung 980 500gb M.2 in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hierbij het lijstje wat ik verwacht nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet specifek.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven moet het een zuinig systeem en natuurlijk hoe goedkoper hoe beter..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is het gekozen moederbord niet erg overkill? Zou ik eventueel uit de voeten kunnen met een B450 bordje wat zeker 50-60 euro scheelt. Of is het slimmer om een build te maken met de 12400 en een dedicated GPU?
Ben opzoek naar een compact ITX systeem in de Lian Li A4-H20 die gebruikt zal worden voor World of Warcraft Classic en media consumptie zoals Youtube en Reddit
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil het het liefst zo goedkoop mogelijk houden met het idee dat ik er later een GPU in prik. Hier heb ik op het moment niet de financiele middelen voor. Daarnaast zou het fijn zijn als het een zuinig systeem is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De 5600G en het RAM geheugen heb ik al in bezit. Deze zouden eventueel nog retour kunnen als het slimmer/beter is om een Intel 12th gen build te maken. Daarnaast heb ik ook al een Samsung 980 500gb M.2 in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hierbij het lijstje wat ik verwacht nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet specifek.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven moet het een zuinig systeem en natuurlijk hoe goedkoper hoe beter..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is het gekozen moederbord niet erg overkill? Zou ik eventueel uit de voeten kunnen met een B450 bordje wat zeker 50-60 euro scheelt. Of is het slimmer om een build te maken met de 12400 en een dedicated GPU?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 172,81 | € 172,81 |
1 | Moederborden | Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI | € 189,- | € 189,- |
1 | Behuizingen | Lian Li A4-H20 (PCI-e 4.0 riser cable) Zwart | € 149,89 | € 149,89 |
1 | Waterkoeling | EK Water Blocks EK-AIO Basic 240 | € 99,95 | € 99,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 62,84 | € 62,84 |
1 | Voedingen | Corsair SF600 (2018) | € 122,95 | € 122,95 |
Totaal | € 797,44 |