Toon posts:

[Sync.com] Offsite backup

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Anoniem: 1179574

Topicstarter
Hi,

Na vele evaluaties en proefabonnementen / maandabonnementen voel ik me prettig bij een clouddienst zoals Sync.com met een zero knowledgde concept. Ik vind het echter wel fijn om een lokale backup te hebben op mijn nas in case of account sluiting of wat dan ook. Echter, ik kan geen methode vinden om een backup te maken van Sync.com middels CloudStation (Synology) rsync of what ever. Hebben jullie ideeën wellicht?

Alle reacties

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:24

DvE

ORA-00000

Ik gebruik het product ook al jaren naar tevredenheid.
Een api om te connecten anders dan hun app is er voor zover ik weet niet.
Minder gebruiksvriendelijk misschien, maar ook weer wat meer secure.

Anoniem: 1179574

Topicstarter
DvE schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 08:58:
Ik gebruik het product ook al jaren naar tevredenheid.
Een api om te connecten anders dan hun app is er voor zover ik weet niet.
Minder gebruiksvriendelijk misschien, maar ook weer wat meer secure.
Stel.... stel.....( ik lees het o.a. vaker bij Dropbox en Microsoft ), je account wordt morgen compleet afgesloten. Reden: You violated our policy.

Jij hebt niets gedaan voor zover jij weet. Wat dan? Heb jij nog een backup van jouw gegevens?

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:24

DvE

ORA-00000

Anoniem: 1179574 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 09:03:
[...]

Stel.... stel.....( ik lees het o.a. vaker bij Dropbox en Microsoft ), je account wordt morgen compleet afgesloten. Reden: You violated our policy.

Jij hebt niets gedaan voor zover jij weet. Wat dan? Heb jij nog een backup van jouw gegevens?
Ik heb dan nog steeds een eigen backup van mijn gegevens op m'n synology staan ja.
De gegevens heb ik apart via sync tevens geupload naar de vault.
Kost wat kopieer werk maar voor mij was dit prima te doen (vakantiefoto's en docs e.d).
Kan me echter voorstellen dat voor een workflow dit niet optimaal gaat zijn.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee