Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Na vele evaluaties en proefabonnementen / maandabonnementen voel ik me prettig bij een clouddienst zoals Sync.com met een zero knowledgde concept. Ik vind het echter wel fijn om een lokale backup te hebben op mijn nas in case of account sluiting of wat dan ook. Echter, ik kan geen methode vinden om een backup te maken van Sync.com middels CloudStation (Synology) rsync of what ever. Hebben jullie ideeën wellicht?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 13:15

DvE

ORA-00000

Ik gebruik het product ook al jaren naar tevredenheid.
Een api om te connecten anders dan hun app is er voor zover ik weet niet.
Minder gebruiksvriendelijk misschien, maar ook weer wat meer secure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DvE schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 08:58:
Ik gebruik het product ook al jaren naar tevredenheid.
Een api om te connecten anders dan hun app is er voor zover ik weet niet.
Minder gebruiksvriendelijk misschien, maar ook weer wat meer secure.
Stel.... stel.....( ik lees het o.a. vaker bij Dropbox en Microsoft ), je account wordt morgen compleet afgesloten. Reden: You violated our policy.

Jij hebt niets gedaan voor zover jij weet. Wat dan? Heb jij nog een backup van jouw gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 13:15

DvE

ORA-00000

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 09:03:
[...]

Stel.... stel.....( ik lees het o.a. vaker bij Dropbox en Microsoft ), je account wordt morgen compleet afgesloten. Reden: You violated our policy.

Jij hebt niets gedaan voor zover jij weet. Wat dan? Heb jij nog een backup van jouw gegevens?
Ik heb dan nog steeds een eigen backup van mijn gegevens op m'n synology staan ja.
De gegevens heb ik apart via sync tevens geupload naar de vault.
Kost wat kopieer werk maar voor mij was dit prima te doen (vakantiefoto's en docs e.d).
Kan me echter voorstellen dat voor een workflow dit niet optimaal gaat zijn.