Toon posts:

[T.Net] Browser scherm wordt vernaggeld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of zoiets al gemeld is, of zelfs waar ik 't moet melden... :)

Wanneer ik ben ingelogd, en ik bekijk de reacties op Nieuws postings, dan heeft m'n browser vaak nogal moeite met het goed weergeven van het een en ander: de dropdowns voor o.a. modereren zijn all over the place...

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~erikw/img/FuckedUp.jpg

Browser: IE 5.5 (5.50.4522.1800 om precies te zijn) onder WinME.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Lijkt me een typisch Win9x probleem (gebrek aan resources, foute videodriver oid). Ik heb die knappe layout van hierboven iig niet geHTML'ed.

Verwijderd

Wat voor videokaart heb je?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Op zondag 26 augustus 2001 20:45 schreef Femme het volgende:
Lijkt me een typisch Win9x probleem (gebrek aan resources, foute videodriver oid). Ik heb die knappe layout van hierboven iig niet geHTML'ed.
Anders had je wel een award mogen krijgen voor "slechts ge-html-de site" :P

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is het ook, ik ken het probleem namelijk als ik WinME machines te vol duw, dan krijg je dit ook :(

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik heb dat soort verschijnselen ook nog steeds met W2k pro SP2. Ook na een schone installatie. Het is geen logitech driverkwestie, want mijn cordless mouseman werkt nu met standaard MS-mousedriver en dan gebeurt dit bij het scrollen nóg steeds. Ik draai net als Afterlife IE 5.50.4522.1800 SP1. De enige 'remedie' die ik ken, is hardwareversnelling niet op volledig, maar één tikkie lager zetten, in "Eigenschappen voor Beeldscherm" (-> geavanceerd ->tabblad probleemoplossing). Daarmee worden aanwijzer- en bitmapversnelling uitgeschakeld. Als er een andere oplossing is, hoor ik dat graag.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie...
Dan toch een typisch Win9x/IE5.5 SP1 probleempje? Met Mozilla 0.9 en Opera 5.11 doet 't probleem zich niet voor. Wel weer andere probleempjes, maar deze niet. :)

't Is idd wel een aardig druk bezet machientje, maar ik betwijfel of 't aan de resources ligt. Net nog gecheckt, en nog 44Mb RAM vrij, en van de resources stond Sys op 16%, GDI op 47% en User op 16% in gebruik.

Drivers zou wel 's kunnen...
D'r zit een ASUS 3800Pro kaartje in (TNT2), met ASUS drivers 5.16d RC2. Dat laatste doet me een beetje 'final beta' aan, ook al was me dat nog niet eerder opgevallen.

En ik zie dat 't misschien ook met Logitech muisdrivers te maken kan hebben? Ik gebruik een Cordless Desktop, met Logitech drivers (MouseWare 8.61).

Ik ga wel 's experimenteren, of anders misschien toch maar definitief over op Mozilla (bevalt me onder Linux best wel goed).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 00:51 schreef testcase het volgende:
De enige 'remedie' die ik ken, is hardwareversnelling niet op volledig, maar één tikkie lager zetten
Net ook maar 's geprobeerd ('U moet uw computer herstarten' Huh? Nou ja, dat was ook al 336 uur en 43 minuten niet meer gebeurd, kan misschien ook schelen... :) )
En verdraaid! Het lijkt te werken! Thanks, testcase! :)

Niet echt een oplossing, maar toch...
Pagina: 1