Stil/kwalitatief goed toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mathies
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik zoek een?
stil toetsenbord

Wat is je budget?
max €125

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik werk/game in een kamer grenzend aan de slaapkamer. Mijn vriendin werkt onregelamtig waardoor zij niet kan slapen als ik op de pc bezig ben. Nu moet ik ook zeggen dat ik nu een mechanisch toetsenbord heb dat klinkt als een typemachine :/ dat zij niet kan slapen is 1 ding maar dat ik vervolgens niet kan gamen is niet oké. Daarom de vraag of jullie een stil toetsenbord kennen waar ook nog een beetje op gegamed kan worden?

Alle reacties

• mastr-dc
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:22
Logitech mx keys?

• RJeee
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-12-2025
Topre?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Iets meer eisen misschien nog? Elk random toetsenbord kan je prima op gamen. Als je nu MX blue of equivalent hebt, dan is het sowieso mogelijk om een minder luidruchtig toetsenbord te vinden. MX browns zijn soortgelijk qua hoe ze aanvoelen, en al een stuk stiller.

Je kan dan natuurlijk als je mechanisch wil blijven naar MX Reds gaan, danwel varianten die extra stil zijn. Maar imo is een standaard membraam toetsenbord dan een minder grote stap als je nu op blues/browns zit (controversiele mening waarschijnlijk). En goedkoper, en veel stiller dan wat je nu hebt waarschijnlijk.