Hallo allemaal. Helaas ben ik gedwogen voor iets nieuws te gaan kijken aangezien mijn mobo er geen zin meer in had. Jammer maar helaas.
Alvast erg bedankt voor het lezen en de hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt primair gebruikt om te gamen. Daarnaast zal hij voor werk gebruikt worden maar die programma's zullen niet veel nodig hebben
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet gewoon goed zijn en lang mee kunnen. Liever 1x goed geld uitgeven aan een goed systeem dan meerdere malen maar upgraden. Op dit moment zit ik rond de 2K en mag wel iets afwijken maar natuurlijk niet de jackpot.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Wat ik nu heb is:
• Case: Coolermaster Cosmos SE
• Scherm: Samsung G19 Odesey
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag mijn beeldscherm optimaal gaan gebruiken. 1070 is leuk maar niet genoeg. Daarnaast wil ik graag klaar zijn voor een aantal jaar. Niet over een 4 jaar weer opnieuw moeten rondkijken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur is altijd uitgegaan naar Intel en Nvidia maar hier kan ik best van af stappen als een andere gewoon beter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidniveau moet laag zijn. Niet dat idle de PC al te horen is.
Ga je overklokken?
Ik neem graag genoegen met standaard. Als ik moet gaan tweaken om de pc te kunnen gebruiken gaat bij mij de fun er van af.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik jullie hulp inschakelen om te kijken waar iets te behalen is. Een kaart die naar ratio veel beter iets minder goed kan zijn maar direct flink in kosten scheelt. Of juist andersom natuurlijk!
Mijn kenis van de PC's is iets wat weggezakt als het er al was.
Alvast erg bedankt voor het lezen en de hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt primair gebruikt om te gamen. Daarnaast zal hij voor werk gebruikt worden maar die programma's zullen niet veel nodig hebben
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet gewoon goed zijn en lang mee kunnen. Liever 1x goed geld uitgeven aan een goed systeem dan meerdere malen maar upgraden. Op dit moment zit ik rond de 2K en mag wel iets afwijken maar natuurlijk niet de jackpot.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Wat ik nu heb is:
• Case: Coolermaster Cosmos SE
• Scherm: Samsung G19 Odesey
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag mijn beeldscherm optimaal gaan gebruiken. 1070 is leuk maar niet genoeg. Daarnaast wil ik graag klaar zijn voor een aantal jaar. Niet over een 4 jaar weer opnieuw moeten rondkijken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur is altijd uitgegaan naar Intel en Nvidia maar hier kan ik best van af stappen als een andere gewoon beter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidniveau moet laag zijn. Niet dat idle de PC al te horen is.
Ga je overklokken?
Ik neem graag genoegen met standaard. Als ik moet gaan tweaken om de pc te kunnen gebruiken gaat bij mij de fun er van af.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik jullie hulp inschakelen om te kijken waar iets te behalen is. Een kaart die naar ratio veel beter iets minder goed kan zijn maar direct flink in kosten scheelt. Of juist andersom natuurlijk!
Mijn kenis van de PC's is iets wat weggezakt als het er al was.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 409,- | € 409,- |
1 | Moederborden | ASUS PRIME Z690-A | € 285,95 | € 285,95 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6900 XT Gaming OC 16G | € 829,- | € 829,- |
1 | Waterkoeling | MSI MAG Coreliquid C280 | € 137,76 | € 137,76 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 189,90 | € 189,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM1000x (2021) Zwart | € 165,72 | € 165,72 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 198,07 | € 198,07 |
Totaal | € 2.215,40 |