Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• le unique
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-11 20:23
Wat is jullie ervaring met levertijden van grote omvormers? De levering van onze zonnepanelen is al maanden vertraagd omdat de omvormer (Goodwe 12K 3-fase) er nog niet is. (februari akkoord gegeven op offerte). De leverancier kan ook geen indicatie geven wanneer deze binnenkomt, alleen maar dat er af en toe wat omvormers binnendruppelen. De leverancier weet dat ik open sta voor een alternatieve omvormer met vergelijkbare capaciteit, maar ook alternatieven zijn blijkbaar zeer slecht leverbaar.

Ik snap dat er in de huidige markt veel leveringsproblemen zijn, maar ben benieuwd of zo'n grote vertraging algemeen is of specifiek voor onze leverancier. Dus vandaar de vraag en wellicht hebben jullie tips of nuttige ervaringen. Alvast bedankt!

Beste antwoord (via le unique op 20-07-2022 17:23)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 05:27
https://www.warmteservice...T-2-IN,-AFCI/p/OUT3100191 lijkt direct leverbaar. Is ongeopende outlet prijs.
En er zijn een aantal (zeker niet alle) webshops die jouw genoemde omvormer op voorraad hebben. Of dit werkelijk zo is, is natuurlijk de vraag.

[ Voor 26% gewijzigd door The-Source op 20-07-2022 11:24 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 05:27
https://www.warmteservice...T-2-IN,-AFCI/p/OUT3100191 lijkt direct leverbaar. Is ongeopende outlet prijs.
En er zijn een aantal (zeker niet alle) webshops die jouw genoemde omvormer op voorraad hebben. Of dit werkelijk zo is, is natuurlijk de vraag.

[ Voor 26% gewijzigd door The-Source op 20-07-2022 11:24 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Levertermijnen van componenten zijn nu gemakkelijk 1 jaar tot 1,5 jaar, en je gooit er niet zomaar een alternatief in...

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• le unique
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-11 20:23
Bedankt voor de top tip, The-Source! We hebben die outlet omvormer inmiddels binnen en panelen gaan er binnenkort op. Ik heb heel wat webshops (waarbij de voorraadindicatie hoopvol of onduidelijk was) gebeld maar niemand had iets op voorraad en kon geen indicatie geven van levertijd. Dus blijkt wel lastig om iets te vinden.

• rschilder1
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 19:12
Graag wil ik even inhaken op dit topic.

Wij zijn nog opzoek naar bevestiging materiaal esdec Clickfit evo. Schuindak pannen bevestiging En dan voornamelijk de dakhaken.

Groothandels waar wij rechtstreeks inkopen hebben gewoon niks op dit moment. Tu Solar rexel warmteservice
Tevens is de verwachting pas rond week 40 leveren.

Een enkele webshop heeft wel wat maar houd het wel bij maximaal 10 stuks op.
Veel voorraden op webshops zijn niet correct na dat we contact met ze hebben gehad.

Kunnen jullie ons aan een alternatief helpen?