Aanpassing filter: Type verbinding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 14:51
Beste Tweakers,

Ik ben op dit moment opzoek naar een headset en ik merk dat de huidige filters mij niet in staat stellen goed te filteren. Ik ben namelijk opzoek naar een bluetooth headset die bedraad is. Het filter hiervoor zit helemaal verstopt onder Eigenschappen --> Eigenschappen hoofdtelefoon --> platte kabel.

Ik zie ook dat voor heel veel producten met een kabel deze eigenschap niet is aangevinked wat het dus onmogelijk maakt om hierop te filteren. Ik heb daarom gister voor 18 producten, de eigenschappen aangepast en dit aangevinked zodat ik makkelijker kan filteren op dit soort headsets. Maar ik zie ook dat er bluetooth headsets zijn met kabel die rond is (Sony WI-C400). Ik denk dat dit, voor de mensen die opzoek zijn naar een bedrade bluetooth headset, een triviaal verschil is.

Mijn vraag was dan ook om in het filter "type verbinding" de volgende optie toe te voegen: draad (bluetooth). een andere optie zou zijn om een draadloos (bluetooth:true wireless filter) toe te voegen. De true wireless filter optie lijkt me echter de beste oplossing omdat je ook headsets hebt zoals de JBL Reflect Response, die een ronde kabel hebben maar hetgeen dat achter de nek zit niet onder de noemer kabel valt. Door vervolgens de true wireless bluetooth set eruit te filteren (optie:niet) hou je alleen bluetooth sets over die niet true wireless zijn en daardoor wel een draad hebben

Ik denk dat het hierdoor heel makkelijk is om de juiste product eigenschappen op te voeren omdat op basis van de mini product foto al duidelijk is of we het hebben over een bluetooth bedrade headset of een true wireless headset

[ Voor 13% gewijzigd door sunturion op 19-07-2022 17:38 ]

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 20:48

Mooijekind

Manager Product Content
Het type verbinding vertelt puur over de techniek die gebruikt wordt om verbinding te maken, in beide gevallen dus bluetooth. Hier zullen we dus geen onderscheid gaan maken tussen True Wireless of niet.
Voor het specifieke type wat jij hebt is nu geen filter-mogelijkheid omdat de platte kabel zowel bij bedrade als niet-bedrade hoofdtelefoons wordt gebruikt.
En zoals je zelf als terecht opmerkt zijn er ook Bluetooth hoofdtelefoons met ronde kabels.

Ik zal gaan kijken of ik onder eigenschappen hoofdtelefoon een toevoeging kan maken voor 'True Wireless' .
Dan kun je wel gaan filteren door te kiezen voor Bluetooth en dan bij de optie 'True Wireless' voor geen te kiezen.
Dan filter je alle BT modellen eruit die geen kabel hebben tussen het linker en rechter oordopje.

Door de vakanties zal ik dit echter pas rond september kunnen inplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 14:51
Thanks voor je response. Even wachten dus

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.