Center parcs internet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sliener
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 31-03 02:57
Gisteren aangekomen op een prachtig park in Frankrijk.

In de avond verbonden met het gratis wifi netwerk om tot de conclusie te komen dat streamen er niet in zit.

Vervolgens hebben we een week sneller internet aangeschaft om toch nog wat van de Tour te kunnen zien.

Echter moeten we nu opnieuw naar de voorwaarden van Centerparks en vervolgens niet de open verbinding aanklikken maar die waarbij je een Coupon code in moet vullen.

Maar omdat we gister al de voorwaarden geaccepteerd hebben word deze pagina niet meer geopend als we met de laptop op het netwerk gaan.

Iemand een oplossing of moet de systeem beheerder van Centerparks onze IP's er uit gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Even cookies verwijderen(internet geschiedenis) of via een prive tabblad?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:53
Op je device ff naar je netwerkinstellingen gaan en het gateway adres opzoeken. Deze vervolgens in je browser typen. Dan wordt je als het goed is geredirect naar de login pagina van CP

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sliener
Heb ook al via de browser geschiedenis naar deze link gegaan. Maar omdat deze al geaccepteerd zijn word je direct door verwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-05 06:39
Het gratis Wi-Fi netwerk van Centerparcs is niet bedoeld voor streaming media. Dit geven zij ook zelf aan bij het reserveren. Wanneer je streaming Wi-Fi wenst moet je er voor betalen. Ik gebruik meestal de MB's van mijn telefoon hiervoor

Nevermind had over het geen heen gelezen dat jullie een voucher gekocht hadden.
Mijn ervaring is dat normaliter iedere keer als je verbinding maakt weer de voorwaarden moet accepteren.
Heb je in je computer het netwerk van Centerparcs al eens verwijderd uit het wi-fi lijstje?

[ Voor 37% gewijzigd door sjtienuh op 19-07-2022 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sliener
Dit is correct. En dat is de reden dat we er nu voor betaald hebben. Maar omdat we gister al de gratis voorwaarden hebben geaccepteerd hebben we nu niet de mogelijkheid de coupon code in te vullen voor de betaalde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
En als je een incognito pagina open en dan naar een random website probeert te gaan?

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-05 06:39
Sliener schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:17:
Dit is correct. En dat is de reden dat we er nu voor betaald hebben. Maar omdat we gister al de gratis voorwaarden hebben geaccepteerd hebben we nu niet de mogelijkheid de coupon code in te vullen voor de betaalde versie.
Ik had het gelezen, daarom de post aangepast tijdens uw reactie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 16:01

Midas.e

Is handig met dinges

Wat zegt centerparcs? hun wifi, hun probleem.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sliener
Midas.e schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:18:
Wat zegt centerparcs? hun wifi, hun probleem.
Dat dus. Ik ben onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:53
Out-of-the-box: al eens gekeken naar je smartphone? Je kan hiermee een hotspot opzetten en zo een eigen wifi netwerk opzetten.

Mocht je een ruim datalimiet hebben, dan kan dat ook in het buitenland best interessant zijn.

T-Mobile biedt Unlimited klanten in Nederland 14GB per maand, daar kan je best wat uurtjes Tour mee kijken op je laptop (tip: zet bij verbinding in Windows de feature 'databesparing' aan om te voorkomen dat er Windows Updates ofzo worden opgehaald). Verder bieden ze aanvullers aan. Dat zal bij de meeste providers het geval zijn.
Mogelijk is dit goedkoper dan wat Centerparks je aanbiedt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:26
Registratie gaat vermoedelijk op MAC, je zou die van je laptop aan kunnen passen en kijken of je dan wel weer de loginpagina krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Sliener schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:27:
[...]

Dat dus. Ik ben onderweg!
In Center Parcs hotspots in Nederland is er een logout pagina. Of die ook geld voor de Franse parken weet ik niet.

Persoonlijk vind ik ook de "streaming wifi" niet echt super doorgaans. Dat was ooit ook slechts 3 mbps ofwel ik dat de laatste bezoeken hoger heb gezien.

[ Voor 24% gewijzigd door Groentjuh op 19-07-2022 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:52
Ik verwacht dat centerparcs de huidige wel kan blokkeren / uitloggen. Je moet vaak toch eens per dag opnieuw inloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:00
Afhankelijk van welk type apparaat je gebruikt - als het om iOS of iPadOS gaat, kun je gewoon de privé MAC adres uitzetten (of just aanzetten als hij al uitstaat). Dan krijg je een nieuw MAC adres en daarmee zou je als nieuw client worden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brentjuh2000
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-05 16:20
je kan voor 24 euro 210GB krijgen bij Lebara france. alleen de juiste winkel vinden is wat lastig. haalde laatst 90mbps op 4G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-05 19:05
Afgezien van MAC-adres kan eventueel ook het DHCP-GUID eventueel worden gebruikt om een client te identificeren. Dat is net als je MAC-adres gewoon te veranderen. Sterker nog, vaak is het uniek per geconfigureerde verbinding uit privacy-oogpunt (afhankelijk van je instellingen), dus het verwijderen van het netwerk uit voorkeuren en het opnieuw toevoegen resulteert vaak in een reset van beide voor het netwerk waarmee je verbindt.

Zonder informatie over het gebruikte OS / netwerkstack is het niet mogelijk om instructies te geven...

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
toevallig onlangs ook bij Centerparcs geweest in Frankrijk.

We hadden een 4 persoons VIP cottage met VIP wifi, inclusief 4 premium WIFI codes welke 1 week geldig zijn.
Iedere code is 1x (dus voor 1 apparaat) te gebruiken voor deze periode.

Bij 1 van onze devices werkte het niet, ook iedere keer inloggen op (KPN) internet.
Toen we de opgeslagen inloggegevens van dit KPN WIFI netwerk hadden verwijderd was het euvel opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door reller op 21-07-2022 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sliener
Uiteindelijk hebben we moeten wachten tot het 24 uur geleden was dat we de voorwaarden geaccepteerd hadden. Hierna moet je opnieuw de voorwaarden accepteren en kun je de voucher gebruiken.
Pagina: 1