Opgelicht op Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 667 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 21:09
Hallo,

Ik ben voor ca 85 euro opgelicht op Marktplaats. Na betaling niets meer vernomen van de verkoper, na wat onderzoek gedaan te hebben schijnt het een junk te zijn die vaker mensen oplicht en spullen bij mensen steelt (van wat ik lees, openbare bronnen).

Heb zijn telefoonnummer te weten achterhalen, bankrekeningnummer, naam, foto's van hem , geboortedatum en weet dat hij momenteel dakloos is (althans dit zegt hij als ik met een ander account op zijn advertentie reageer, ik vermoed dat dit klopt).

Ik heb het geld overgeboekt naar:
*knip* We gaan hier niet openbaar contactgegevens van een (mogelijke) oplichter delen.

Zou er ergens een mogelijkheid zijn dat ik mijn geld kan terugkrijgen? Via de bank of aangifte? Wat zou de kortste klap zijn. En mocht dat niet lukken dan alleen al uit principe om anderen te behoeden voor deze man. Ik wil er ook niet al te veel tijd insteken, is me het niet waard. Kan de politie iets met de bovengenoemde info of is het bij voorbaat nutteloos om hier tijd in te steken? Alvast bedankt voor jullie tips!

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 18-07-2022 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 19:26
Online aangifte doen en hopen dat er genoeg aangiftes komen zodat de gegevens op deze pagina niet positief naar boven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Met zo'n insteek in een topic bereik je niets. Het openbaar delen van contactgegevens van een (mgoelijke) oplichter is ook niet de bedoeling op Tweakers en op de meeste andere websites op internet.

Gezien het bovenstaande en ik hier verder weinig discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.