Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes
Ik zie dat een monitor 11 v6 idd kunstof beugels met spikes heeft, maar de v7 een nette dempende voet. Geen idee of ze compatible zijn, maar ik denk dat dat een beetje is wat je zoekt.
Die pads ontkoppelen wel - je kunt ze een beetje vergelijken met wat er met een subdude subwoofer pad gebeurt.
De vraag is ook of het bij je eigen speakers veel toevoegt - behalve het esthetische - en wat dan het kost .Ik vermoed eerlijk gezegd dat het weinig toevoegt en vrij prijzig is, zeker als het via de importeur van de fabrikant (Canada?) af moet komen.
Die pads ontkoppelen wel - je kunt ze een beetje vergelijken met wat er met een subdude subwoofer pad gebeurt.
De vraag is ook of het bij je eigen speakers veel toevoegt - behalve het esthetische - en wat dan het kost .Ik vermoed eerlijk gezegd dat het weinig toevoegt en vrij prijzig is, zeker als het via de importeur van de fabrikant (Canada?) af moet komen.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wil je isolatie? Voor de werking zal schuim enige dikte moeten hebben, want het moet zich gedragen als een veer.
Als je het mooier vindt kan je ook kijken naar voetjes waar veren in zijn verwerkt. Werkt vermoedelijk ook nog eens beter.
Als je het mooier vindt kan je ook kijken naar voetjes waar veren in zijn verwerkt. Werkt vermoedelijk ook nog eens beter.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zVLuNZHB4QYGGdEq09cii5sr.jpg?f=user_large)
[ Voor 108% gewijzigd door TBTL op 19-07-2022 13:24 ]
Bedankt allebei. Ga hiernaar kijken!
Heb uiteindelijk passende nopjes gevonden (geen spikes dus). Heel blij mee. Dank voor het meedenken