Mijn vraag na de installatie van de omnik 6K-TL2 omvormer 2 stringen 16 panelen 3fase werkt de omvormer na de opstart prima. Echter het foutmeldingen menu loopt na het afschakelen van de omvormer eind vd dag vol met de waarschuwing DC INJ HIGH. Dit komt binnen als waarschuwing op de solarmansmart app.
Als de inverter stopt met terugleveren gaat van de display omvormer van de bovenste 3 leds eerst de linkse groene uit. En gaat de middelste driehoek symbool rood branden.
De error code hierbij actueel(now) is E03 PV volt low
De error history E27 INV over current staat ook in.
...
De volgende dag start hij bij voldoende zonnestroom probleemloos op.
Mijn vraag. Het betreft een splinternieuwe oldstock omvormer. Is hiermee wat aan de hand en gaat hij hierdoor uiteindelijk kapot? De E03 code lijkt mij verklaarbaar hij stopt dan met terugleveren. De andere 2 error codes maak ik mij meer zorgen om
Wat zijn de juiste protection settings voor dit type omvormer?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Waar omvormer mee is geleverd
Master cpu v5.02build 181
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw opstarten van de omvormer.en fouten wissen.
...
Het is het type met de grote lcd display
Als de inverter stopt met terugleveren gaat van de display omvormer van de bovenste 3 leds eerst de linkse groene uit. En gaat de middelste driehoek symbool rood branden.
De error code hierbij actueel(now) is E03 PV volt low
De error history E27 INV over current staat ook in.
...
De volgende dag start hij bij voldoende zonnestroom probleemloos op.
Mijn vraag. Het betreft een splinternieuwe oldstock omvormer. Is hiermee wat aan de hand en gaat hij hierdoor uiteindelijk kapot? De E03 code lijkt mij verklaarbaar hij stopt dan met terugleveren. De andere 2 error codes maak ik mij meer zorgen om
Wat zijn de juiste protection settings voor dit type omvormer?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Waar omvormer mee is geleverd
Master cpu v5.02build 181
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw opstarten van de omvormer.en fouten wissen.
...
Het is het type met de grote lcd display