gezocht: Rock Ahoy - Katia kaapt de ether! (radio 2009/2010)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mijn vraag:
ik ben op zoek naar een volledige aflevering / volledige afleveringen van 'Rock Ahoy/Katia kaapt de Ether.
in 2009 en 2010 te horen op Studio Brussel, gepresenteerd door Katia Vlerick.

Er werd een thema gekozen (bijvoorbeeld 'Fire') en in de stijl "gekaapt/piratenzender" werd er dan een uur platen gedraaid binnen dit thema. (Arthur Brown - Fire, THE CLASH - London's Burning, als voorbeelden).

Deze opnames zijn jaren terug te luisteren geweest via de website van StuBru zelf. ergens rond 2016-2018 is dit offline gehaald.
De losse liedjes zijn prima te vinden, en zelfs in een belgisch maandblad (Humo) bijgeleverd geweest op CD. Ik ben echter op zoek naar de volledige broadcasts, de liedjes op zichzelf zijn prima te vinden (Spotify en consorten).

wat ik al geprobeerd heb:
Ik heb de VRT aangeschreven, zij vragen 25 euro per fragment(!) en ik mag er zelfs maar maximaal 3 opvragen (ivm drukte). Dat kost dan een paar honderd euro per volle aflevering (wat gebabbel en 2 nummers is een fragment) en ik krijg m'n gewenste collectie op die manier niet eens compleet (10 afleveringen van een uur per seizoen, en 2 jaargangen)

wat ik zoek:
een nostalgie fix :*)
iemand die dit in het verleden veilig gesteld heeft, bij voorkeur op een digitaal formaat, en die dit met mij zou willen delen, of iemand die mij kan wijzen naar een plek waar deze opnames nog steeds online staan.