Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDawg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een nieuwe Android smartphone. Ze zoekt iets onder de 300 euro met een (relatief) goede camera.

Na wat Googlen en vergelijken ben ik uitgekomen bij de Xiaomi Redmi Note 10 Pro. De vraag is of jullie nog andere goede opties weten? Ik heb de Note 10 Pro vergeleken met de Note 11 Pro en gek genoeg schijnen mensen de 10 Pro beter te vinden.

De telefoon is met 6,67 inch wel wat groot, dat zou misschien wat onhandig kunnen zijn voor haar. Verder heeft hij geen 5G, maar gezien ze meestal op wifi zit is dat denk ik niet zo'n probleem.

Nog een vraag: Ik zag dat hij standaard met 6GB ram komt, maar dat er ook een versie is met 8GB ram. Zou zij dat verschil merken met browsen, whatsappen en Facebooken, of is dat alleen merkbaar als je gaat gamen etc?

pricewatch: Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Groen
pricewatch: Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 8GB ram, 128GB opslag Grijs

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:25
Misschien goed de BBG even na te lezen?
reviews: Smartphone Best Buy Guide - Juli 2022
En wat heeft je moeder nu voor een telefoon en hoelang doet ze ermee?

Gezien haar gebruik is 6 Gb echt genoeg. En 5G geeft betere dekking dan 4G daar dat de 700 MHz band van 5G verder reikt dan de 4G banden op hogere frequenties.

Ikzelf zou de Samsung A52s kiezen want de camera heeft optische stabilisatie waardoor ondanks beweging de foto er beter uit komt dan bij digitale stabilisatie.