Hallo,ik heb hier een Linksys WUSB54GC V.3,wifi adapter,die ik wil gebruiken op een nieuwe W.11 desktop pc,maar op de Linksys site vindt ik geen W.11 driver.Weten jullie waar ik een passende W.11 driver vindt ?
Dank
Dank
[ Voor 82% gewijzigd door rens-br op 17-07-2022 17:50 ]
Heb je wel drivers nodig? Of zegt Windows dat je drivers moet installeren?rusthuis schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:07:
Hallo,ik heb hier een Linksys WUSB54GC V.3,wifi adapter,die ik wil gebruiken op een nieuwe W.11 desktop pc,maar op de Linksys site vindt ik geen W.11 driver.Weten jullie waar ik een passende W.11 driver vindt ?
Dank
Dich bis echt unne foëzen haas
Om even op dat dik gedrukte stukje tekst terug te komen: Dat 54G ding gaat de 'performance' van je hele 2,4Ghz.draadloze netwerk naar beneden bijstellen als je je WiFi omgeving niet tot in het uiterste kunt tunen (en dat kun je niet als je van 'consumer-grade spullen' gebruik maakt!).Croga schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:26:
Wel grappig dat het Slaay en mij nog geen paar minuten kost om die link te vinden.... Dat had je ook zelf kunnen vinden @rusthuis... Een klein beetje inzet mogen we hopelijk wel verwachten hier.
En hoewel @hcQd nou niet echt de meest zinnige opmerking maakt is de kern van zijn botte opmerking wel waar: Dit ding is veel te oud om nog iets zinnigs te doen. Vervangen is een betere oplossing dan je beveiliging uit te moeten zetten om de, niet controleerbare, aangepaste, driver van de link van slaay te kunnen gebruiken.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq