Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, solliciteren, eenvoudig excel werk, teams enzo. Maar dat kan allemaal. Nu wil ik graag dat het stil kan. De PC staat in de woonkamer en maakt een hoop kabaal. Daarnaast krijg ik meer dan mijn eerlijke aandeel in bsbsod's (memorymanagement), misschien kunnen we dat ook direct oplossen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat ik de dure onderdelen prima kan houden. Geen grote investering dus, maar goed een paar 100 is prima, of een paar meer indien nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Daarnaast zit er een oude, nieuwe SSD en een hele oude HDD in.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vermoed een andere kast, fans en wellicht die HDD eruit? Maar misschien hebben jullie nog wel een ander goed idee?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voornamelijk een stuk stiller dan nu.
Ga je overklokken?
De standaard maximum prestaties staan aan voor de processor. Verder niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag zeggen dat geld geel rol speelt, maar dat is natuurlijk niet waar, laten we EUR 400 als richtlijn nemen. Ik zou graag hulp willen met het selecteren van componenten die mijn huidige build stiller maken. Daar heb ik eigenlijk nog nooit opgelet en ik heb dan ook geen idee wat ik zoek en welke onderdelen daar belangrijk voor zijn of wat de opties zijn om dat op een andere manier op te lossen.
Gamen, solliciteren, eenvoudig excel werk, teams enzo. Maar dat kan allemaal. Nu wil ik graag dat het stil kan. De PC staat in de woonkamer en maakt een hoop kabaal. Daarnaast krijg ik meer dan mijn eerlijke aandeel in bsbsod's (memorymanagement), misschien kunnen we dat ook direct oplossen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat ik de dure onderdelen prima kan houden. Geen grote investering dus, maar goed een paar 100 is prima, of een paar meer indien nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 249,- | € 249,- |
1 | Moederborden | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 398,80 |
Daarnaast zit er een oude, nieuwe SSD en een hele oude HDD in.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vermoed een andere kast, fans en wellicht die HDD eruit? Maar misschien hebben jullie nog wel een ander goed idee?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voornamelijk een stuk stiller dan nu.
Ga je overklokken?
De standaard maximum prestaties staan aan voor de processor. Verder niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag zeggen dat geld geel rol speelt, maar dat is natuurlijk niet waar, laten we EUR 400 als richtlijn nemen. Ik zou graag hulp willen met het selecteren van componenten die mijn huidige build stiller maken. Daar heb ik eigenlijk nog nooit opgelet en ik heb dan ook geen idee wat ik zoek en welke onderdelen daar belangrijk voor zijn of wat de opties zijn om dat op een andere manier op te lossen.