Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremboozled
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 17-07-2022
Mijn vraag
Bij het switchen van bijvoorbeeld Edge naar een game loopt mijn pc regelmatig vast. Het beeldscherm bevriest als het ware, maar ik blijf al het geluid wel gewoon door horen. Na 5 minuten hangt het beeldscherm dan nog steeds vast. Ik heb al gecheckt, maar de resolutie staat bij alles op 2560x1440.

Relevante software en hardware die ik gebruik
HP Omen 25L GT15-0950nd
MSI Optix G273QF

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gecheckt of de resoluties hetzelfde is bij alles, wat zo is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:36
Heb je in de HP Support Assistant gekeken of alles up to date is? Wat zegt je system log van Windows?

Nonsensical line goes here <---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:04
Klinkt mij alsof je beeldstuurprogramma vastloopt. Dit zou terug te vinden moeten zijn in de systeemlogboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremboozled
@SkiFan Alles is up to date. Zowel bij de instellingen zelf bij 'naar updates zoeken' als bij de HP Support Assistant zijn er geen updates te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremboozled
@skimine Ik heb even gekeken in de logs, maar daar staat geen fout bij die op dat moment plaats heeft gevonden. De tijd dat de pc opnieuw opgestart is staat er wel bij, maar er staat niet 5 minuten daarvoor een log met een fout. De log die er daarvoor staat is van toen de pc daarvoor opgestart is.
Ook is alle 'kritiek' dat de power verkeerd is afgesloten. Dat is omdat ik de pc uitgedrukt heb omdat hij niet meer reageerde.

[ Voor 17% gewijzigd door Bremboozled op 17-07-2022 10:47 . Reden: Toevoeging gedaan ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 00:02
Ik zou eens proberen de videokaart driver te verwijderen met DDU en dan de meest recente installeren.
https://www.guru3d.com/fi...uninstaller-download.html

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Pagina: 1