Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC wordt vooral gebruikt voor gamen, op 1440p. Denk aan RDR2, PUBG, CS. Daarnaast komen er dit jaar een aantal open world games zoals Crimson Desert die ik wil uitproberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
M'n initiële budget was €1200 maar daar ben ik al overheen gegaan gezien ik een V&A RX 6800 XT voor €650 op de kop heb kunnen tikken
Dus ja, rond €1400.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De 'nieuwe' gpu neem ik dus mee. Dat geldt ook voor mijn huidige SSD en HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb lang zitten twijfelen tussen AMD en Intel, en ik ben er nog steeds niet uit. Daarom grotendeels de BBG overgenomen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinig en stil is altijd en pre, maar is niet het belangrijkste. Hoop met deze build een aantal jaar mee te kunnen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of de PC zo redelijke gebalanceerd is meet een 6800 XT? Dus of de voeding beetje overkill is of niet? Zijn er componenten waarop ik geld kan besparen?
PC wordt vooral gebruikt voor gamen, op 1440p. Denk aan RDR2, PUBG, CS. Daarnaast komen er dit jaar een aantal open world games zoals Crimson Desert die ik wil uitproberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
M'n initiële budget was €1200 maar daar ben ik al overheen gegaan gezien ik een V&A RX 6800 XT voor €650 op de kop heb kunnen tikken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De 'nieuwe' gpu neem ik dus mee. Dat geldt ook voor mijn huidige SSD en HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb lang zitten twijfelen tussen AMD en Intel, en ik ben er nog steeds niet uit. Daarom grotendeels de BBG overgenomen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinig en stil is altijd en pre, maar is niet het belangrijkste. Hoop met deze build een aantal jaar mee te kunnen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of de PC zo redelijke gebalanceerd is meet een 6800 XT? Dus of de voeding beetje overkill is of niet? Zijn er componenten waarop ik geld kan besparen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zilver | € 34,55 | € 34,55 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 115,86 | € 115,86 |
| 1 | Voedingen | XPG Core Reactor 850W | € 124,90 | € 124,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 713,21 | ||