Zal ik voor de Tb 1,4 ghz gaan, of voor die nieuwe Palomino. Hoe wordt de prijs eigenlijk daarvan? Heeft iemand toevallig ook een test van die nieuwe(dacht dat ie op tweakers gestaan had)?
Wat zal ik doen?
Wat zal ik doen?
Verwijderd
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
De TB1400 is in no-time van 800 piek naar 350 piek gezakt, dus die kost geen drol meer. Ik verwacht dat de nieuwe CPU's bij de introductie ook zo rond de 800 gulden zullen zitten, en dat is nogsteeds een scherpe prijs.Op zondag 26 augustus 2001 18:30 schreef InterFreak het volgende:
Ik zou w8en op de Palm.. ik heb ergens gelezen dat ie volgende week uit komt!alleen er zal wel een prijskaartje aan hangen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Yeah well. The Dude abides.
Niet?
[Specs]
Verwijderd
wat een uit de context getrokken k*tverhaal ....Op zondag 26 augustus 2001 20:15 schreef GambitRS het volgende:
als je een OCZ Gladiator koopt dan kan je de 1.0Ghz TB laten draaien op 1.6Ghz minimum, 1.8Ghz max (zie de reviews). de 1.4Gig gaat echt niet verder dan iets boven de 1.8 (zelfde core), iig nooit 2.52Gig zoals je zou mogen verwachten als je bedenkt dat de 1.4 40% sneller is dan de 1. Dus kortom betaal je veels te veel geld voor een hele kleine snelheidswinst. Ik zou wachten op de nieuwste AMD chip
Verwijderd
Ben jij gek voor dat geld en dat kleine verschil moet je echt geen intel kopen !Op maandag 27 augustus 2001 11:46 schreef butrosgali het volgende:
Neem maar een Pentium 4 2.0 GHz
ik had ook overwegen om dat te doen..en inderdad..klein verschil in performance = groot verschil in prijs.... zondeOp maandag 27 augustus 2001 13:11 schreef killer het volgende:
[..]
Ben jij gek voor dat geld en dat kleine verschil moet je echt geen intel kopen !
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ja, is hier ook genoeg voor.Op maandag 27 augustus 2001 01:58 schreef ubermaestro het volgende:
Ik zou wachten aangezien je toch al een 900 mhz hebt waarmee je toch al voorlopig mee door kan
Dat zijn die pro-intel benchmarksOp maandag 27 augustus 2001 11:46 schreef butrosgali het volgende:
Neem maar een Pentium 4 2.0 GHz
[afbeelding]
(office- en multimediatoepassingen