Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Vraag
Alle reacties
Weet je heel erg zeker dat je OneDrive er niet op hebt staan? Is dat geen standaard app in W11?
Heb je al via Command Prompt (starten in Administrator modus) geprobeerd?
zou moeten werken als je écht geen OneDrive app hebt draaien. (evt te checken via draaiende Services)
code:
1
2
| >cd C:\Users\username >rmdir onedrive |
zou moeten werken als je écht geen OneDrive app hebt draaien. (evt te checken via draaiende Services)
*sowieso
dat werkt dus niet (in Administrator modus)DonJunior schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 07:58:
Weet je heel erg zeker dat je OneDrive er niet op hebt staan? Is dat geen standaard app in W11?
code:
1 2 >cd C:\Users\username >rmdir onedrive
:strip_exif()/f/image/6n8kqZ62ghOniqM5Zm4i0vmN.jpg?f=fotoalbum_large)
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Maar wat is eigenlijk precies het probleem als deze folder er staat? Ik zou zelf de folder gewoon laten staan, het is nou niet dat folders echt significante diskspace innemen (hooguit enkele bytes ivm de naam die moet worden opgeslagen)
Omdat diverse programma's niet werken als die in een submap gezet word.Killah_Priest schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:18:
Maar wat is eigenlijk precies het probleem als deze folder er staat? Ik zou zelf de folder gewoon laten staan, het is nou niet dat folders echt significante diskspace innemen (hooguit enkele bytes ivm de naam die moet worden opgeslagen)
Hij heeft dus geen C:\Users\username meer maar gelijk met die one drive er achter
games kijken naar een bepaalde map dus C:\Users\username -onedrive
Maar die is er nu niet
en als je hem dan in die map laat staan , zegt die kan de files niet vinden of opslaan
Dat heb ik gelijk bij de installatie van Windows 11 gelijk gedaan , maar toch blijft deze staan ..
Je kunt ook bij eigenschappen van de folders de locatie veranderen?
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
all;een naar een andere schijfd22wth schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:13:
Je kunt ook bij eigenschappen van de folders de locatie veranderen?
Maar die heb ik dus niet meer
Zit hier met een M2 (1TB ) only , of ik moet naar een Externe gaan .. maar daar wil je geen mappen standaard gaan delen van windows
anders had ik het probleem zo wel opgelost ..
maar ik denk dat ik al weet waarom ik dat ding niet weg krijgt ..
Heb na de installatie mijn pc naam veranderd..
dus ik denk dat er daar iets niet goed mee gegaan is
Maar ach bedankt voor de hulp en ik zal eens gaan denken om hem weer helemaal ar af te gooien
Staat er toch weer binnen 40 min er op
Of eerste nog even kijken naar een M2 2 of 4 TB dan ben ik gelijk klaar
Maar hope kan je het beste bij een nieuwe instal dit voorkomen ..
want heb dit nooit eerder gehad .
zal wel wat aangezet hebben waardoor dit is gebeurd
[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 16-07-2022 17:46 ]
Pagina: 1