Sinds gisteren heb ik een 2e iPhone, 13 mini, in gebruik, met een 2e nummer. Mijn andere is een iPhone X. 1 Apple ID. Nu heb ik op de nieuwe telefoon ook Whatsapp geïnstalleerd maar ik zie bij nagenoeg alle contacten alleen een profielfoto en geen 'laatst gezien' of 'online'. Uiteraard getest met meerdere (andere) nummers, deze hebben bij Privacy alles op 'iedereen' staan en mijn nummer niet geblokkeerd of uitgezonderd. Toch zie ik niet als ze online zijn of het laatst geweest zijn. Zij hebben mijn nummer niet in hun contacten staan.
Als ik dus mijn 2 iPhones naast elkaar leg zie ik het bij de ene wel en bij de andere niet.
Hoe kan dit en hoe los ik het op? Met mijn vorige (2e) iPhone zag ik dit wel altijd (zelfde contacten). Ik heb al meerdere keren mijn nummer verwijderd uit Whatsapp, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en telefoon meerdere keren aan en uit gezet en op vliegtuigmodus maar helaas.
Thanks.
Als ik dus mijn 2 iPhones naast elkaar leg zie ik het bij de ene wel en bij de andere niet.
Hoe kan dit en hoe los ik het op? Met mijn vorige (2e) iPhone zag ik dit wel altijd (zelfde contacten). Ik heb al meerdere keren mijn nummer verwijderd uit Whatsapp, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en telefoon meerdere keren aan en uit gezet en op vliegtuigmodus maar helaas.
Thanks.