Ik heb dus een was automaat en een wasdroger van Bosch gekocht en deze zouden op 12 juli 2022 gebracht worden. Ik had ze in de winkel gekocht en zou 's avonds een bevestiging per mail krijgen en in de nacht een bericht krijgen met een track en trace nummer. En dan zouden ze plusminus een kwartier van te voren een belletje geven met de exacte tijd van komen. Niets van dit alles, ik ben diverse keren naar de winkel in Almere geweest en daar werd toen een nieuwe aanmaak gedaan voor de was machine en droger. Ik kreeg op mijn verzoek een compensatie en deze was € 10,- Ik dacht dus dat deze op mijn rekening gestort zou worden maar niets van dit alles, ik kon deze korting in de winkel besteden als ik iets zou kopen en dan werd die € 10,- er van afgehaald. De was automaat en droger werden op woensdag 13 juli 2022 gebracht. Dit ging dus eindelijk goed weliswaar een dag te laat maar goed, ze zijn geleverd. Maar ik denk er niet aan om nog iets te kopen bij Coolblue en zal als iemand mij vraagt over Coolblue ze deze winkel of website niet aanraden. de compensatie is dus een lachertje, ik had eerder gedacht aan € 25,- op mijn rekening en een excuus.
Ik denk dat dit meer in een shopreview hoort, er is eigenlijk niets waar een discusie over kan gaan behalve jouw slechte ervaring met deze winkel en dan specifiek die in Almere
Dit is inderdaad een shopreview en niet iets voor een topic op het forum. Deze sluit ik daarom ook.
Select * from fish
Dit topic is gesloten.